۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
تحقق کامل سود سال مالی ۱۴۰۰ «ومهان»

تحقق کامل سود سال مالی ۱۴۰۰ «ومهان»

هلالات، رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار نوشت: گروه توسعه مالی مهر آیندگان، با سرمایه ۳۰ میلیارد سهمی و ارزش بازار ۱۲ همت، در بخش بورسی پرتفو ۲۵ همت سهام دارد.

به گزارش بازار، وحید هلالات، کارشناس بازار سرمایه نوشت: گروه توسعه مالی مهر آیندگان، با سرمایه ۳۰میلیارد سهمی و ارزش بازار ۱۲همت، در بخش بورسی پرتفو ۲۵همت سهام دارد که مهترین آن ها به شرح جدول فوق است.

کگل وغدیر فملی کچاد وبملت سفارس البرز وصنعت وساخت شاراک ونوین دسبحا ما دساوه بمپنا به ترتیب، بیشترین وزن را در پرتفوی این هلدینگ دارند.

در بخش غیربورسی، ۳۱درصد تامین سرمایه سپهر، ۵.۷درصد مهندسی و ساختمان صنایع نفت، ۱۰۰درصد کارگزاری خبرگان سهام دیده می شود.

این هلدینگ در دوسال اخیر از محل فروش سهام سود مناسبی شناسایی کرده و بخشی از EPS روی تابلو ناشی از سود فروش سهام است که تکرار نمی شود با این وجود، مانده سهام در پرتفو با رشد DPS همراه خواهد بود و در سال بعدی این رشد، حذف سود فروش سهام را تا حدی جبران می کند.

سود سال مالی ۱۴۰۰ ومهان تقریبا به طور کامل محقق شده و تنها شرکت های سرمایه پذیر که در زمستان مجمع برگزار می کنند وغدیر و تامین سرمایه سپهر خواهند بود که وزن مهمی در سود ومهان دارند.

تحقق کامل سود سال مالی ۱۴۰۰ «ومهان»

تحقق کامل سود سال مالی ۱۴۰۰ «ومهان»

کد خبر: ۱۳۲٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha