۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
۱۸ واحد تولیدی خراسان شمالی آماده افتتاح | ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد
به مناسبت دهه فجر؛

۱۸ واحد تولیدی خراسان شمالی آماده افتتاح | ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد

بجنورد- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر ۱۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان افتتاح می‌شود که برای این طرح‌ها بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های خراسان شمالی، سیاوش وحدت اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها که بخش خصوصی اجرا کرده ۲۳۳ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج، مانه سملقان و شیروان مشغول به کار می‌شوند.

وی همچنین از افتتاح طرح‌های زیرساختی نیز به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: ۱۰ طرح زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان با هزینه کرد ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی بابیان این‌که این طرح‌های زیرساختی شامل آسفالت معابر، توسعه برق‌رسانی و فیبر نوری و مخابرات است افزود: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی غلامان و جر گلان نیز در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

وحدت خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان طرح زیرساختی نیز در شهرک‌های صنعتی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۹۰ درصد در دست اجرا است.

کد خبر: ۱۳۲٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha