۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکونی در استان اردبیل
معاون استاندار اردبیل تاکید کرد:

تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکونی در استان اردبیل

اردببل - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام اولویت اصلی برنامه ریزی ها قرار گیرد تا از هدر رفت سرمایه های کشور جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فرزاد قلندری صبح پنجشنبه در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری اردبیل بر ارایه مشوق های لازم از سوی نهادها و ارگان های مختلف، در جهت رشد و توسعه مسکن در استان تاکید کرد.

 وی تصریح کرد: در راستای تسهیل گری ساخت و ساز در استان، باید تخفیف در هزینه های صدور پروانه احداث و خدمات فنی مهندسی توسط شهرداری ها و نظام مهندسی و نیز در نظر گرفتن برخی امتیازات از سوی مسکن و شهرسازی در دستور کار باشد.

معاون هماهنگی امور استاندار اردبیل با بیان اینکه اراضی دولتی برای ساخت مسکن باید تعیین تکلیف شود، گفت: زیرساخت های ضروری از جمله برق، آب و گاز برای واحدهای مسکونی، با اعتبارات دولتی آماده می شود.

 وی در ادامه بر تکمیل واحدهای مسکونی نیمه کاره در سطح استان تاکید کرد و افزود: وظیفه تمام نهادهاست که از هدر رفت سرمایه های کشور جلوگیری کرده و در تامین مسکن برای جوانان تلاش کنند.

قلندری بر اجرای طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: تامین مسکن مقاوم برای روستاییان، مورد توجه دولت است و انتظار می رود روستاییان اردبیلی نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۱۳٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha