فروش فوق‌العاده نوروزی با محوریت اتحادیه‌های صنفی
رئیس اتاق اصناف همدان عنوان کرد

فروش فوق‌العاده نوروزی با محوریت اتحادیه‌های صنفی

رئیس اتاق اصناف همدان از آغاز فعالیت جشنواره فروش ویژه نوروزی از یکم بهمن ماه خبر داد و گفت: فروش فوق العاده نوروزی با محوریت اتحادیه های صنفی می باشد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، حسین محرابی افزود: با جایگزینی جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی به جای نمایشگاه‌های بهاره، فروش فوق‌العاده اصناف همدان در قالب جشنواره فروش فوق‌العاده اصناف به وسعت ایران آغاز شده و تاکنون استقبال خوبی از سوی اتحادیه های صنفی همدان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این جشنواره بر اساس مصوبه اتاق اصناف ایران و با محوریت اتحادیه‌های صنفی برگزار می‌شود و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

محرابی اظهار کرد: اجرای این طرح در راستای ایجاد رضایتمندی مردم از نظر قیمت و کیفیت مناسب کالا است و با توجه به شیوع ویروس کرونا، علاوه بر کمکی که به جلوگیری از ازدحام جمعیت در چند مکان نمایشگاهی می‌کند، حمایت از تولید داخلی را نیز به دنبال خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان گفت: قطعا در اجرای طرح فروش فوق‌العاده بهاره نیز بیش از گذشته شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی اصناف خواهیم بود و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و اجرای هرچه بهتر این طرح، طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار نیز با جدیت اجرا خواهد شد.

وی گفت: طرح فروش بهاره با حضور واحدهای صنفی دارای پروانه کسب برگزار می‌شود، ثبت نام، نظارت، ارزیابی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بر عهده اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف است و واحدهای صنفی متقاضی شرکت در این جشنواره باید برای دریافت مجوز مشارکت، با اتحادیه صادرکننده پروانه کسب خود هماهنگی لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۱۳۲٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha