۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
وام‌های فعالان گردشگری همدان جریمه دیرکرد خورده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

وام‌های فعالان گردشگری همدان جریمه دیرکرد خورده است

همدان - فیضی، نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان همدان گفت: وام فعالان گردشگری همدان نه تنها امهال نشده بلکه به دلیل تأخیر در پرداخت اقساط، جریمه دیرکرد هم خورده‌است.

محمد فیضی در گفتگو با خبرنگار بازار با عنوان اینکه تسهیلاتی که در ایام شیوع کرونا به همه اصناف و فعالان عرصه های مختلف اقتصادی تعلق گرفت به حوزه گردشگری هم با سود ۱۲ درصد تعلق گرفت، اضافه کرد: در حالی از بانک ها درخواست امحاء معوقات بانکی را داشتیم که اذعان داشتند باید درخواست در این زمینه به بانک ارائه می شد و چون در موعد مقرر پرداختی ها صورت نگرفته باید دیر کرد وام با سود ۲۸ درصد پرداخت شود.

وی گفت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا قرار بود اقدامات حمایتی مانند امهال در پرداخت حق بیمه، امهال در پرداخت مالیات و برخی معافیت‌های مالیاتی و همچنین امهال در پرداخت وام این فعالان اتفاق بیفتد که چنین نشد.

گردشگری در همدان واقعاً مظلوم واقع‌شده ضمن اینکه کرونا دمار از روزگار صنعت گردشگری همدان درآورده است

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان همدان بابیان اینکه درد ما یکی دوتا نیست، عنوان کرد: گردشگری در همدان واقعاً مظلوم واقع‌شده ضمن اینکه کرونا دمار از روزگار صنعت گردشگری همدان درآورده است.

فیضی یکی از برنامه های دفاتر گردشگری استان همدان را حضور در نمایشگاه بین المللی تهران که تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری دایر خواهد بود عنوان کرد و گفت: سالنی به همدان، ایلام و کردستان، کرمانشاه و لرستان اختصاص یافته است.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان همدان بابیان اینکه همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان که استان های غرب کشور محسوب می شوند در یک سالن نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی شرکت دارند، یادآوری کرد: قرار است اکیپ و تیمی از نمایندگان دفاتر گردشگری به اقلیم کردستان و عراق رفته و با آنها قرارداد و تفاهم نامه گردشگری امضاء کنند.

وی گفت: اگر شرایط مهیا باشد دفتر ثابتی در شهر بغداد راه اندازی می شود تا توریست جذب کنیم چراکه اگر چنین کاری صورت نپذیرد از گردشگری عقب می افتیم اما امیدواریم این مهم از طریق اتاق بازرگانی و وزرات امور خارجه انجام پذیرد.

کد خبر: ۱۳۲٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha