۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کارخانه تعطیل شده نساجی شین بافت سنندج فعالیت خود را از سرگرفت
به همت دستگاه قضا؛

کارخانه تعطیل شده نساجی شین بافت سنندج فعالیت خود را از سرگرفت

سنندج – با ورود به موقع دستگاه قضا در استان کردستان و با پیگیری های صورت گرفته، کارخانه تعطیل شده شین بافت سنندج فعالیت خود را از سرگرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، دستگاه قضا استان کردستان با برگزاری مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و پیگیری های صورت گرفته، شرایط برای فعال شدن مجدد کارخانه شین بافت سنندج را فراهم کرد.

رئیس کل دادگستری کردستان در این خصوص اظهار کرد: شاه کلید و محور ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان بحث تولید است و دستگاه قضایی استان به صورت جدی به دنبال حمایت واقعی از تولید است .

حجت الاسلام سید حسن حسینی بیان کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و تا حدامکان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند.

وی به ذکر محورهای اصلی فعالیت این ستاد پرداخت و افزود: میزان اشتغال واقعی واحدهای اقتصادی برای جامعه، امکان احیای مجدد واحد تولیدی، ارزیابی و بررسی میزان فعالیت و توانمندی مدیران واحدهای تولیدی در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق بیت المال و اختصاص تسهیلات دولتی و بانکی در محل صحیح خود از محورهای اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان می باشند.

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: متاسفانه قریب به دو سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده و با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم اکنون ۵۸ نفر در این مجتمع تولیدی به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم در این مجتمع در شش ماهه سال آینده این میزان به بیش از ۱۲۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشورهای همسایه و رقابت با تولیدات سایر کشورهای منطقه را نیز خواهد داشت .

حجت الاسلام حسینی گفت: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت واقعی از تولید در استان به کار خواهد گرفت.

کارخانه نساجی شین بافت استان کردستان واقع در شهرک صنعتی سنندج، از سال ۱۳۶۷ با تولید انواع پارچه های پنبه ای، الیاف مصنوعی و متقال خام فعالیت نموده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تولید محصولات پارچه های تخت باف تار و پودی برای تولید لباسهای مانتویی، کت و شلوار و ... در راستای تولید ملی گام بر می دارد .

کد خبر: ۱۳۲٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عبداله IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      3 0
      کجا ست فقط دروغ 30ساله تعطیل شده