۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
 ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل آزادراه قزوین - رشت پیش بینی شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل آزادراه قزوین - رشت پیش بینی شد

رشت- وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل آزادراه قزوین - رشت سه هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و این پروژه سال آینده تکمیل می شود.

رستم قاسمی در حاشیه بازدید از پروژه های راه گیلان در پاسخ به خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز با حضور رئیس جمهور موضوع راه آهن گیلان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه برای این پروژه مهم ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر پیش‌بینی شده است، افزود: در صورت تحقق این اعتبار، اواخر سال آینده راه‌آهن رشت – کاسپین تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود دو هزار و ۱۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای راه های گیلان درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: این رقم خوبی برای راه های گیلان است.

وزیر راه و. شهرسازی، وضعیت راه های گیلان را معضل بزرگی خواند و گفت: برای ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین به رشت، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شده که پیش بینی می‌شود حداکثر تا اواسط سال آینده به پایان برسد.

وی تقاطع‌های همسطح، معابر حادثه‌خیز، کمربندی و... را از دیگر نقاط مهم عنوان کرد که نیازمند اعتبارات است.

قاسمی با بیان اینکه حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در گیلان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این سفر در حوزه راه و شهرسازی استان اعتباراتی درنظر گرفته که در بودجه سال آینده با کمک نمایندگان مجلس محقق می شود.

وزیر راه و. شهرسازی متذکر شد: در صورت رفع مسائل اعتباری، در حوزه شرکت زیرساخت، راه آهن و راهداری تحول خوبی ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۲٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha