۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
فرودگاه بین المللی سمنان ظرفیتی جدید در مسیر توسعه است
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

فرودگاه بین المللی سمنان ظرفیتی جدید در مسیر توسعه است

سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به ارتقای فرودگاه سمنان به بین المللی و دریافت مرزهوایی، گفت: این فرودگاه ظرفیت جدیدی در مسیر توسعه استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گلرو در بازدید از فرودگاه بین‌المللی سمنان همزمان با عصر پنجشنبه با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساختهای حمل و نقل هوایی بعنوان یکی از الزامات توسعه یافتگی اظهار داشت حمل مسافر و کالا در دو سطح داخلی و خارجی، اعزام زایر به عتبات عالیات و حج، توسعه تجارت با کشورهای همسایه هدف گذاری در ارتقا فرودگاه بین المللی سمنان است.

وی افزود: شکل گیری مبادلات کالا و همچنین مسافران به شکل داخلی و خارجییکی از امکاناتی است که فرودگاه بین المللی سمنان می تواند حتی به صورت پایلوت برای استان تهران به همراه داشته باشد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

نماینده سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس بیان کرد: سهم استان سمنان از یک هزار و۲۰۰ میلیارد دلار معاملات تجاری خارجی اندک است لذا توسعه فرودگاه بین المللی یکی از راه هایی است که می توان مناسبات تجاری سمنان را افزایش داد.

حمید محمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه توسعه استان و فرودگاه بین المللی سمنان نیازمند برنامه ریزی برای پاسخگویی به مشکلات تهران است، گفت: این زیرساخت مهم برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سمنان امتیازهای ویژه ای محسوب می شود.

وی افزود: فرودگاه بین المللی سمنان بسیاری از مشکلات باری و مسافری تهران به دلیل دسترسی کوتاه مدت و سریع را برطرف می کند .

گفتنی است نماینده سمنان در مجلس در این دیدار ضمن اعلام رسمی خبر ارتقا فرودگاه بین المللی سمنان و مصوبه دولت در صدور مجوز مرز هوایی، نقشه راه توسعه فرودگاه را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر: ۱۳۲٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha