۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
فعالیت های ارزی بانک ملی ایران گسترش می یابد
مدیرعامل بانک ملی ایران:

فعالیت های ارزی بانک ملی ایران گسترش می یابد

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: باید از ظرفیت نیروی انسانی متخصص، زیر ساخت های آماده، شعب خارج از کشور و سابسیدری ها برای توسعه فعالیت های بانک، استفاده مطلوب شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از ادارات کل خارجه، ضمانتنامه های ارزی و مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل، همچنین صرافی ملی ایران و شعبه مستقل میرداماد ضمن گفت و گوی صمیمانه با کارکنان، از نزدیک در جریان فعالیت این بخش ها قرار گرفت.

فرزین در این بازدیدها با تاکید بر ظرفیت های بسیار خوب بانک در حوزه ارزی گفت:باید از ظرفیت نیروی انسانی متخصص، زیر ساخت های آماده، شعب خارج از کشور و سابسیدری ها برای توسعه فعالیت های بانک، استفاده مطلوب شود.

وی افزود:پیش از این بانک ملی ایران نقش پیشرویی در تاریخ بانکداری کشور داشته است به طوری که در هر گوشه این بانک، آثاری از عظمت و شکوه آن پیداست و این نقش پیشرو باید دوباره احیا شود.

فرزین با اشاره به برنامه دوساله برای تحول بانک ملی ایران افزود:بانک ملی ایران با اجرای این برنامه، توسعه خواهد یافت و به جایگاه اصلی خود بر می گردد.

مدیر عامل بانک ملی ایران اظهار داشت:یکی از اجزای اصلی در این برنامه، فعال کردن ظرفیت های حوزه ارزی کشور است لذا بانک باید در مناطق مختلفی مثل اتحادیه اروپا دارای سابسیدری باشد تا بتواند برای تعامل با بانک های خارج از کشور، از سوی شبکه بانکی کشور پیشگام شود.

وی در پایان گفت:باید با جذب نیروی متخصص در حوزه ارزی بر آموزش نیروی انسانی این بخش نیز متمرکز شد تا از این طریق نیازهای آینده ارزی بانک تامین شود.

محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران نیز در این بازدید با ارائه گزارشی گفت:بانک دارای ۴۶۰ شعبه ارزی در همه استان های کشور و حتی در نقاط مرزی است که در برخی از این واحدها خدمات ارزی به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

وی افزود:نیروی انسانی شاغل در بخش ارزی بانک کمتر از ۳ درصد از کل نیروی انسانی بانک است، با این وجود تاثیر گذاری این بخش در صورت های مالی بانک هر ساله بهبود یافته و به خصوص در سال های اخیر، بخش ارزی بانک جزو بخش های سود ده بانک بوده است.

امین زارع تاکید کرد:بانک ملی ایران ۲۱ واحد در قالب شعبه و سابسیدری در خارج از کشور دارد که می توان فعالیت آن ها را گسترش داد.

کد خبر: ۱۳۱٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha