۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
۴۲ میلیاردریال کالاهای سلامت محور در مشهد کشف شد
از تعداد ۹ انبار

۴۲ میلیاردریال کالاهای سلامت محور در مشهد کشف شد

مشهد- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف و ضبط ۴۲ میلیارد ریال کالاهای سلامت محور از ۹ انبار و یک کامیونت در مناطق مختلف مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، رضا شجاعی اظهار داشت: پیرو رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر ذخیره کالاهای سلامت محور و لوازم مخصوص بیماران کرونایی، پس از تحت نظر قرار دادن تعدادی افراد که اقدام به تهیه و توزیع کالاهای سلامت محور از مسیرهای غیر قانونی به قصد سو استفاده می کردند تعداد ۹ انبار، یک کامیونت و چند واحد صنفی در مناطق مختلف مشهد کشف و ضبط شد.

وی افزود: از محل های مذکور بیش از ۲۵۰ هزار  انواع ماسک های فیلتردار، ساده، N۹۵ و کشدار سه لایه، بیش از سه میلیون عدد انواع دستکش های جراحی و معاینه حریر، بیش از ۱۹ هزار عدد شیلد صورت و بیش از ۱۶ هزار دست لباس مخصوص بیماران کرونایی و مقادیری الکل، گان بیمارستانی و محلول ضدعفونی دست و سطوح کشف و ضبط شده است.

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از ۴۲ میلیارد ریال بوده که با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس امنیت ضبط و طی صورتجلسه تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.  

شجاعی تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته در غالب طرح نظارتی کالاهای سلامت محور تاکنون بیش از چهار هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی انجام شده است که از این تعداد برای ۲۰۰ واحد، پرونده تخلف با  ارزش ریالی بیش  از۵۳ میلیارد ریال تشکیل شده است.

کد خبر: ۱۳٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha