۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
تشکیل ۵ کارگروه حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات در صنعت آب و برق
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو خبر داد

تشکیل ۵ کارگروه حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات در صنعت آب و برق

بختیار، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو از تشکیل پنج کارگروه حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات در صنعت آب و برق خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، محسن بختیار معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: پنج کارگروه شامل حمایت از ساخت داخل، توسعه کالا، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی، استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان، توسعه و بومی کردن تکنولوژی‌های مدرن و تنظیم مقررات و ضوابط برای همفکری، بررسی و رفع‌چالش‌های موجود با حضور وزارت نیرو، ساتکاب و سندیکای برق تشکیل می‌شود.

بختیار صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست مشترک هم‌اندیشی صنعت برق در خصوص حمایت از ساخت داخل و توسعه صادرات با بیان اینکه این جلسه با حضور مدیرعامل شرکت‌ ساتکاب و اعضای هیئت مدیره سندیکای برق برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه افزایش تعاملات، همفکری برای ایجاد فرصت‌های مناسب برای توسعه صادرات کالا، تجهیزات و خدمات فنی مهندسی، توسعه و بومی کردن تکنولوژی‌های مدرن و همچنین استفاده از شرکت‌های دانش بنیان است.

وی با اشاره به نظرات کارشناسان و فعالان حاضر در جلسه اضافه کرد: مقرر شد کارگروه‌هایی در خصوص موضوعات هدف شکل بگیرد تا بتوانیم موارد مطرح شده را بررسی و به نتایجی اثرگذار در حوزه صنعت آب و برق برسیم.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، این کارگروه‌های تخصصی متشکل از کارشناسان وزارت نیرو، ساتکاب و سندیکای برق خواهد بود تا موارد بررسی شده به‌طور مدوام پیگیری شود.

کد خبر: ۱۳۱٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha