۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
خط تولید پارچه کیسه هوا در زنجان آغاز به کار کرد
مدیرعامل شرکت نخ تایر زنجان:

خط تولید پارچه کیسه هوا در زنجان آغاز به کار کرد

زنجان- خط تولید پارچه کیسه هوا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در شرکت نخ تایر صبای زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر چهارشنبه خط تولید پارچه کیسه هوا در کارخانه نخ تایر زنجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در شرکت نخ تایر صبای زنجان آغاز به کار کرد.

این خط تولید با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریال، ظرفیت ۶ میلیون مترمربع و اشتغالزایی ۸۵ نفر راه اندازی شده است.

مساحت این واحد تولیدی سه هزار و ۷۰۰ متر مربع با ۳۵ دستگاه ماشین آلات بافندگی است و بهره برداری از این خط تولید سالانه بیش از ۱۸ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور خواهد داشت و این فاز پس از بهره برداری در نیمه اول سال ۱۴۰۱، اشتغالزایی ۲۰۰ نفر را به دنبال خواهد داشت و هزینه سرمایه گذاری این فاز را سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

تولید پارچه کیسه هوا توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه لاستیک از ابتدای امسال آغاز و از تیرماه در پروانه بهره برداری آن اضافه شده است، تولید این پارچه از مواد اولیه نخ نایلون ۶.۶ انجام و با توجه به سفارش مشتریان در ۲ نوع با پوشش و بدون پوشش تحویل می شود.

پارچه های تولیدی در این شرکت مطابق با استانداردهای اروپایی بوده و کیفیت آن بالاتر از پارچه های وارداتی از چین است و محصول تولیدی آن نیز هم اکنون به چند شرکت خودرو ساز جهت تولید ایربگ ارایه می‌شود.

فاز اول کارخانه تولید استیل کورد در ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن کلنگ زنی شد.

کد خبر: ۱۳۱٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha