۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
تسهیلات ویژه برای فعالان صنعت گردشگری در نظر گرفته شده است
پرونده لزوم حمایت از کسب و کارها در شرایط کرونایی-۴؛

تسهیلات ویژه برای فعالان صنعت گردشگری در نظر گرفته شده است

آبادان - سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: نحوه حمایت از اماکن و فضاهای گردشگری در دوره تعطیلی ناشی از کرونا ویروس، تعیین شد و دولت رویکردی حمایتی دارد.

جمال عامری نسب در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: آبادان دارای ظرفیت‌های گردشگری همچون بومگردی، طبیعت گردی و تاریخی است که همگی آنها درآمدزا و بر پایه اقتصاد هستند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت باید مهم‌ترین اولویت باشد، افزود: متاسفانه کرونا ویروس تبعات اقتصادی شدیدی بر حوزه گردشگری آبادان داشته و به ویژه صنعت هتلداری و آژانس‌های هواپیمایی را با چالش جدی مواجه کرده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان ادامه داد: روز یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹ در جلسه هیات دولت نحوه حمایت از اماکن و فضاهای گردشگری در دوره تعطیلی ناشی از کرونا ویروس، تعیین شد و دولت رویکردی حمایتی دارد.

عامری نسب تاکید کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری ارتباط مستقیم با کسب درآمد و در واقع حوزه اقتصادی دارد از هم‌اکنون به فکر پساکرونا هستیم؛ حضور گردشگران خارجی قبل از کرونا ویروس موجب ارزآوری شده بود و پس از عبور از بحران کنونی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا شرایط فعلی جبران شود.

کد خبر: ۱۳٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha