۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
لایروبی ۷۴۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب طی سال جاری در استان همدان
مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:

لایروبی ۷۴۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب طی سال جاری در استان همدان

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شستشو و لایروبی ۷۴۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در استان همدان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فر با بیان اینکه شستشو و لایروبی شبکه ها، انشعابات و منهول های فاضلاب در راستای جلوگیری از مسدود شدن و افزایش عمر مفید این قبیل تاسیسات انجام می شود، گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان،‌ پیشگیری از چالش های زیست محیطی،‌ جلوگیری ازشیوع بیماریهای میکروبی و کاهش انباشت رسوبات، شستشو و لایروبی شبکه و انشعابات فاضلاب همه ساله در دستور کار شرکت های آب و فاضلاب قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از سرریز شدن فاضلاب، عملیات لایروبی و گندزدایی منهول ها، خطوط و شبکه های فاضلاب همواره در دستور کار است عنوان کرد: بر همین اساس در سال جاری ۶ هزارو ۱۷۴ منهول نیز در شهرهای استان شستشو و لایروبی شد.

بختیاری فر همچنین ضمن اشاره به شستشو و لایروبی پنج کیلومتر انشعاب فاضلاب در شهرهای استان اظهارداشت: در سال جاری، همکاران عملیاتی اقدام به شستشو و لایروبی ۷۴۵ کیلومتر شبکه فاضلاب سنتی و مدرن در سطح شهرها کردند.

مدیرعامل آبفای استان همچنین تصریح کرد: در مجموع در استان ۴۰ اکیپ رفع حوادث و سه اکیپ مختص لایروبی و شستشو، به صورت دائم اقدام به شستشو و لایروبی شبکه ها، انشعابات و منهول های فاضلاب می کنند.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha