۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
استرداد سهم ۹ درصد ارزش افزوده شهرداری‌ها از سازمان امور مالیاتی
مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خواستار شد:

استرداد سهم ۹ درصد ارزش افزوده شهرداری‌ها از سازمان امور مالیاتی

بوشهر- مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خواستار استرداد سهم ۹ درصد ارزش افزوده شهرداری‌ها از سازمان امور مالیاتی شد.

به گزارش خبرنگار بازار،هوشنگ رستم‌پور شهیدی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان بوشهر با تاکید بر نقش و جایگاه سازمان امور مالیاتی استان در پیشرفت و توسعه مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: با توجه به فرازهای گام دوم انقلاب اسلامی همه مدیران می‌توانند مملکت را به مرحله تحول خواهی که از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است برسانند و اداره امور مالیاتی می‌تواند در این مسیر نقشی اساسی بر عهده داشته باشد.

وی افزود: اداره کل امور مالیاتی به عنوان صندوق جمع‌آوری مالیات می‌تواند بازویی برای دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها باشد تا با اخذ مالیات و تقسیم عادلانه و برگشت آن به شهرداری‌ها، کمک شایانی به پیشرفت شهرها به خصوص تکمیل پروژه‌ها و سپس تعریف پروژه‌های جدید داشته باشند.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در زمینه هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده در شهرداری‌ها، انتظار داریم که همکاری دو جانبه بین دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اداره کل امور مالیاتی استان برقرار شود تا باعث انسجام بیشتر و عملکرد بهتر در مدیریت شهری استان و به تعالی رساندن برنامه‌های مورد نظر رئیس جمهور برای خدمت صادقانه به مردم شود.

رستم‌پور یادآور شد: برای عملکرد بهتر شهرداری‌ها در بخش پروژه‌های عمرانی و همچنین در زمینه فضای سبز شهری و رفع آلایندگی در شهرها، انتظار داریم پیگیری ویژه در زمینه تقسیم موارد مذکور انجام شود تا شهرداری‌ها که ویترین عملکرد دولت هستند بتوانند هرچه بهتر خدمات خود را برای آسایش و رفاه عمومی ارائه دهند.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خواستار استرداد سهم ۹ درصد ارزش افزوده شهرداری‌ها از سازمان امور مالیاتی شد و تصریح کرد: این مهم موجبات خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر شهرداری‌ها به مردم می‌شود.

محمدجواد رستمی مدیر کل سازمان امور مالیاتی استان نیز در این نشست در ارتباط با برگشت ۹ درصد ارزش افزوده گفت: نظر مجموعه ما، در این زمینه مثبت است و با جدیت کامل، پیگیر موضوع هستیم.

کد خبر: ۱۳۱٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha