۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
تعیین زمان برای اعلام حکم پرونده کره وارداتی غیر ممکن است
رئیس کل گمرک ایران:

تعیین زمان برای اعلام حکم پرونده کره وارداتی غیر ممکن است

مقدسی، رئیس کل گمرک گفت: بررسی پرونده کره وارداتی در کمیسیون رسیدگی به حل اختلافات گمرکی مانند بررسی پرونده در دادگاه‌های قضایی است و امکان تعیین زمان برای اعلام حکم وجود ندارد.

به گزارش بازار، علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک در نشست خبری صبح امروز گمرک اعلام کرد: برای ما مشخص نیست چرا این پرونده برای بعضی رسانه‌ها اینقدر مهم است؛ بهتر است اجازه دهیم تا به دور از هرگونه فشار، مسئولان رسیدگی به این پرونده کار خود را انجام دهند و در زمان لازم حکم آن را اعلام کنیم.

وی گفت: تعیین زمان برای اعلام حکم یک پرونده مثل پرونده‌های قضایی ممکن نیست و اعلام حکم نهایی نیاز به بررسی‌های کامل آن پرونده دارد.

ما هم از این کمیسیون مطالبه اعلام حکم را داریم. اما به دلیل این که این کمیسیون پرونده‌های بسیاری در دست بررسی دارد ممکن است بررسی پرونده در آن به تاخیر بیفتد. این امکان هم وجود دارد که ما از کمیسیون بخواهیم تا با دادن آماری از پرونده‌های تکمیل شده خود در ماه‌های اخیر، هم نتایج بررسی پرونده‌های خود را اعلام و هم علت تاخیر در صدور حکم پرونده کره وارداتی را بیان کند که ممکن است رسیدگی به دیگر پرونده‌ها عامل آن باشد.

کد خبر: ۱۳۱٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha