۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
دستورالعمل پرداخت وام بدون ضامن به استان زنجان ابلاغ نشده است
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

دستورالعمل پرداخت وام بدون ضامن به استان زنجان ابلاغ نشده است

زنجان- دادگر، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: فعلا دستورالعمل پرداخت وام بدون ضامن به استان زنجان ابلاغ نشده و به محض ابلاغ جزئیات این وام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حسن دادگر در گفت‌وگو با بازار گفت: از چند روز قبل بحث پرداخت بدون ضامن رسانه‌ای شده است و امیدواریم این موضوع از کار مردم گره‌گشایی کند.

وی با اشاره به اینکه فعلا دستورالعمل پرداخت وام بدون ضامن به استان زنجان ابلاغ نشده است، گفت: به محض ابلاغ جزئیات این وام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان تصریح کرد؛ به محض ابلاغ این دستورالعمل بانک‌ها پرداخت وام را آغاز خواهند کرد، البته شرایط خاصی دارد که از جمله آن حقوق‌بگیر دولت بودن اشخاص است. گفتنی است، در مرحله اول شرایط دریافت وام خرد برای شاغلان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی، اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک‌های ذی‌ربط حقوق پرداخت می‌کنند، در صورتی که در رتبه اعتباری A، B و C باشند، می‌توانند بدون ضامن تسهیلات دریافت کنند.

دادگر تاکید کرد: بخشنامه و مصوبات اجرایی شدن این موضوع در حال اجرا و ابلاغ است. مصوبات هیات مدیره‌ها اخذ شده، بر این اساس تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق (شخص وام گیرنده) و همچنین از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و با کسر از حقوق (شخص وام گیرنده) به همراه چک یا سفته حسب مورد (امکان پرداخت دارد) به بانک ارائه می‌دهند.

کد خبر: ۱۳۱٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha