۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
صدور مجوز ترخیص ۱۶۵ تن مواد ضدعفونی کننده از ارس
در راستای مقابله با کرونا انجام شد

صدور مجوز ترخیص ۱۶۵ تن مواد ضدعفونی کننده از ارس

تبریز- مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس از صدور مجوز ترخیص ۱۶۵ تن مواد ضدعفونی کننده دست در ارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، کاظم حاجی پور در خصوص اقدامات انجام گرفته توسط مدیریت بازرگانی ارس گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به کمبود مواد ضدعفونی کننده در ابتدای شیوع این بیماری، مجوز ترخیص ۱۶۵ تن مواد ضدعفونی کننده دست، به اصناف صادر شده است.

حاجی پور افزود: مجوز این میزان محصول طی سه مرحله به اصناف صادر شده است و بازرسانان مدیریت بازرگانی نظارت مستمر و مستقیم بر توزیع آن در منطقه دارند.

وی عنوان کرد: همکاری با اداره اماکن و سایر ارگان ها و نظارت مستمر بر مجتمع ها، پاساژها و بازاردر خصوص تعطیلی اصناف غیرضروری، نظارت بر اصنافی که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند و همچنین نظارت مستقیم بر نانوایی های از دیگر اقداماتی است که مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس در راستای مقابله با شیوع کرونا در محدوده ارس انجام داده است.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: از این میزان مجوز صادر شده با هماهنگی ستاد کرونای استان آذربایجان شرقی،  ۲۶ تن مواد ضدعفونی کننده دست در سطح داروخانه های استان توزیع شده است .

کد خبر: ۱۳٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha