بودجه اتاق از محل ۳ در هزار مالیات چشمگیر نیست
دبیرکل اتاق ایران:

بودجه اتاق از محل ۳ در هزار مالیات چشمگیر نیست

میانگین بودجه اتاق ایران از محل ۳ در هزار درآمد مشمول مالیات دارندگان کارت بازرگانی در پنج سال گذشته حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بوده و منابع هزاران میلیارد تومانی صحت ندارد.

به گزارش بازار، محمدرضا رمضانی دبیر کل اتاق ایران با تکذیب مطالبی که درباره درآمد هزاران میلیارد تومانی از محل ۳ در هزار درآمد مشمول مالیات دارندگان کارت بازرگانی منتشر شده است، گفت: بر اساس گزارش‌های حسابرسی شده موجود در اتاق ایران میانگین درآمد ناشی از ۳ در هزار درآمد در ۵ سال گذشته یعنی سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ سالانه حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

محمدرضا رمضانی خاطرنشان کرد: این منابع بر اساس قانون، طبق گزارش‌های حسابرسی شده در حمایت از اتاق‌های سراسر کشور، تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی سراسر کشور، شوراها و اتاق‌های مشترک، کمیسیون‌های تخصصی و سایر واحدهای وابسته هزینه شده است و گزارش آن نیز سالانه در مجمع اتاق ارائه و تصویب شده است.

بر اساس اظهارات او اخباری که درباره منابع هزاران میلیارد تومانی از این بخش منتشر شده، به هیچ‌وجه واقعیت ندارد و برخی فضاسازی‌های منفی سعی در تشویش اذهان عمومی و تخریب جایگاه بخش خصوصی دارند.

کد خبر: ۱۳۱٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha