۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
۲ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد
مدیرکل میراث فرهنگی قزوین:

۲ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد

قزوین -مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: امسال ۲ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان تسهیلات بانکی در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، علیرضا خزائلی اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات موجب اشتغال و تثبیت شغل برای ۱۲۴ نفر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اظهار داشت: این تسهیلات بانکی به ۵۰ طرح کسب و کار حوزه صنایع دستی در استان قزوین پرداخت شده است.

وی با اشاره به معرفی ۹۹ طرح صنایع دستی در حوزه مشاغل خانگی، اظهار امیدواری کرد با همراهی بانک ها بتوان تسهیلات مورد نظر را زودتر به متقاضیان باقی مانده پرداخت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین گفت: علاوه بر تسهیلات یاد شده در حوزه مشاغل خانگی، در سال جاری دو میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان تسهیلات حمایتی نیز در قالب وام های کرونا و تسهیلات فنی و اعتباری، صندوق روستایی، بنیاد برکت به فعالان صنایع دستی در استان قزوین ارایه شده است.

خزائلی اظهار داشت: امیدواریم با تزریق هرچه بیشتر تسهیلات ارزان قیمت در کنار گشایش نمایشگاه ها و رونق گردشگری با بهبود شرایط کرونایی، بار دیگر شاهد رونق کسب و کارهای حوزه صنایع دستی در کشور و استان قزوین باشیم.

کد خبر: ۱۳۱٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha