۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
انسداد راه ارتباطی ۳۰۷ روستا در آذربایجان غربی | ۳ راه اصلی مسدود است
مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

انسداد راه ارتباطی ۳۰۷ روستا در آذربایجان غربی | ۳ راه اصلی مسدود است

ارومیه- مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: بر اثر کولاک شدید در استان راه ارتباطی ۳۰۷ روستا همچنان مسدود است.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سامانه بارشی روز جمعه از استان خارج شده است، افزود: با وجود فروکش کردن بارشها به دلیل وزش باد وکولاک راه ارتباطی ۳۰۷ روستای استان همچنان مسدود است.

وی ادامه داد: در حال حاضر راهداران در ۶۸ راهدارخانه استان با استقرار در گردنه ها و محورهای ارتباطی مشغول بازگشایی راه های روستایی و نیز برف روبی در محورهای ارتباطی هستند.

شکری خاطرنشان کرد: چندین مرتبه طی روزهای اخیر راه های ارتباطی مسدود شده توسط راهداران بازگشایی شده اما کولاک شدید در منطقه مجدد موجب مسدود شدن برخی راه ها می شود در این راستا توصیه می شود مردم همچنان از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: هم اکنون تمام راه های اصلی و فرعی استان به جز محور مهاباد – پیرانشهر، محور مهاباد – بوکان و نیز محور تکاب – ایرانخواه که به دلیل کولاک مسدود هستند باز بوده و تردد با تجهیزات ایمنی امکانپذیر است.

شکری با اشاره به بازگشایی محور تکاب – دندی عنوان کرد: توصیه می شود رانندگانی که قصد تردد از محورهای ارتباطی استان دارند تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بارش برف از روز یکشنبه هفته گذشته در آذربایجان غربی آغاز و تا روز جمعه تداوم کرد، بارش برف در استان به بیش از ۴۵ سانتیمتر رسیده و موجب بروز مشکلات جدی برای مردم استان شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha