۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
ادامه روند نزولی دوج کوین| خرس ها نقطه ۰.۱۰ دلار را هدف گرفته اند
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند نزولی دوج کوین| خرس ها نقطه ۰.۱۰ دلار را هدف گرفته اند

با ادامه روند نزولی دوج کوین در پی ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال، اکنون به نظر می رسد خرس ها، هدف ۰.۱۰ دلار را برای خرید هدف گرفته اند که با این حساب می توان منتظر ریزش ۳۲ درصدی بیشتر دوج بود.

به گزارش بازار، قیمت دوج کوین طی شش روز متوالی گذشته به دلیل نگرانی روز افزون سرمایه گذاران از بازدهی صنعت ارزهای دیجیتال کاهش یافته است. دوج کوین اکنون به ۰.۱۵ دلار کاهش یافته که پایین ترین سطح قیمت این ارز دیجیتال از ۱۲ ژانویه محسوب می شود. با این حساب، قیمت دوج، بیش از ۳۰ درصد از بالاترین سطح خود در ماه جاری کاهش یافته و ارزش کل بازار آن به کمی بیش از ۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

قیمت دوج کوین طی روزهای گذشته تحت فشار بوده است. در واقع، این ارزش ارز بیش از ۸۰ درصد از بالاترین سطح قیمت خود در سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است؛ چراکه سرمایه گذاران به ترس های مداوم از مقررات و نرخ های بهره بالا واکنش نشان می دهند. روز پنجشنبه، بانک مرکزی روسیه نیز اعلام کرد که دولت این کشور باید استفاده از ارزهای دیجیتال را ممنوع کند.

در عین حال نگرانی هایی در مورد افزایش نرخ بهره بانکی وجود دارد و در صورت افزایش نرخ آن از سوی بانک مرکزی آمریکا، می توان شاهد افت بیشتر قیمت بیت کوین و آیتکوین ها در بازار بود. لذا اکنون نگرانی‌هایی در مورد اینکه آیا میم کوین‌ها و سایر ارزهای دیجیتال در کوتاه مکدت یا میان مدت به سیکل بازدهی خود بازخوماهند گشت یا خیر، ایجاد شده است.

پیش بینی قیمت دوج کوین

ادامه روند نزولی دوج کوین| خرس ها نقطه ۰.۱۰ دلار را هدف گرفته اند


نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت دوج کوین طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. نگاه دقیق تر به نمودار نشان می دهد که قیمت این ارز بر روی نمودار، یک الگوی مثلث نزولی تشکیل داده که به رنگ آبی نشان داده شده و اکنون قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود رسیده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت دوچ کوین همچنان سقوط کند؛ چراکه خرس‌ها سطح حمایت کلیدی را روی قیمت ۰.۱۰ دلار هدف قرار می‌دهند که حدود ۳۲ درصد کمتر از سطح فعلی است. این دیدگاه در صورتی که بالاتر بالاتر از مقاومت کلید در ۰.۲۰ دلار حرکت کند، باطل خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha