۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
هر آنچه که باید در مورد پرفکت مانی و ووچر آن بدانید!

هر آنچه که باید در مورد پرفکت مانی و ووچر آن بدانید!

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس و در پاناما ثبت شد؛ دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس است.

به گزارش بازار، سوال بسیاری از کاربرانی است که تا کنون تجربه ی انجام تراکنش های بین المللی را نداشته اند و در حال جستجو برای پیدا کردن یک سیستم پرداخت ارزی مناسب ومطمئن هستند این است که پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چیست؟ پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس و در پاناما ثبت شد؛ دفتر مرکزی آن در زوریخ، سوئیس است. این سیستم پرداخت خدمات متعددی را به کاربران ارائه می دهد و ووچر پرفکت مانی یکی از آن هاست. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که دقیقا ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردهایی دارد؛ همچنین شما را با کاربرد پرفکت مانی آشنا کنیم.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی داره؟

دوستانی که با نام پرفکت مانی (Perfect money) آشنا هستند، قطعا نام ووچر پرفکت مانی را هم شنیده اند. آیا می دانید کاربرد ووچر پرفکت مانی چیست؟ به طور کلی، ووچر پرفکت مانی شبیه به کارت های شارژ و کارت های هدیه می باشد و از طریق کد ووچر شما می توانید پول انتقال دهید یا هزینه ای را پرداخت کنید. حتی با استفاده از ووچر پرفکت مانی می توانید حساب خود را شارژ کنید. این موارد، انواع کاربرد ووچر پرفکت مانی می باشد. استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به افتتاح حساب ندارد. شما می توانید در وب سایت پرفکت مانی یک E-voucher بسازید و از آن استفاده کنید. حتی امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی توسط دیگران نیز وجود دارد و کافیست شما کد ووچر پرفکت مانی را در اختیار آن ها قرار دهید. به همین دلیل توصیه می شود که جوانب امنیتی کار را هنگام استفاده از ووچر پرفکت مانی رعایت نمایید، به طوری که تنها خود شما کد را در اختیار داشته باشید، زیرا در صورتی که کد ووچر به دست شخص دیگری بیفتد می تواند به آسانی از آن استفاده کند.

اگر دقیقا در مورد یک درگاه پرداخت ارزی اطلاعات کافی داشته باشید؛ مثلا دقیقا بدانید پرفکت مانی چیست؟ ووچر پرفکت مانی چیست؟ و از چه امکاناتی برخوردار است و همچنین با کاربرد پرفکت مانی آشنا شوید، در این صورت می توانید از میان سایر درگاه های پرداخت بین المللی، گزینه ای را انتخاب کنید که با شرایط کسب و کار و نیازهای شما مطابقت بیشتری داشته باشد.

اگر به دنبال پاسخی جامع و کامل به پرسش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چیست؟ هستید می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

ویژگی های پرفکت مانی چیست؟

سیستم پرداخت پرفکت مانی برای کاربران شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند هر یک از حساب های چند ارزی موجود (یعنی دلار، یورو و طلا) را انتخاب کرده و با استفاده از اکانت پرفکت مانی خود نقل و انتقالات مالی را در سراسر دنیا انجام دهند. شارژ اکانت پرفکت مانی و واریز پول به آن بسیار آسان است. دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به راحتی از ووچر پرفکت مانی برای واریز پول به حساب های PM خود استفاده کنند.

کاربرد پرفکت مانی چیست؟

یک حساب پرفکت مانی، تراکنش های پرداخت الکترونیکی را بسیار آسان می کند و این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند به سایر سیستم های پرداخت آنلاین نقل و انتقالات ارزی را انجام دهد و بالعکس. در پروفایل کاربری، حساب پرفکت مانی شما، پیکربندی به گونه ای می‌تواند انجام شود که پرداخت‌ها به صورت خودکار به هر یک از مشاغل اینترنتی که شما تعیین کنید، انجام شود.

ثبت نام و بازکردن حساب پرفکت مانی

برای ایجاد یک حساب در پرفکت مانی لازم است که به وب سایت آن مراجعه کنید و به آسانی با طی کردن مراحل مربوط به آن یک اکانت پرفکت مانی داشته باشید. همچنین به منظور بهره مندی از خدمات پرداخت با حداقل نرخ کارمزد لازم است که حساب خود را وریفای کنید. اگر به دنبال راهی مطمئن برای افتتاح حساب وریفای شده پرفکت مانی می گردید، توصیه می شود که این کار را از طریق یک شرکت خدمات پرداخت ارزی معتبر انجام دهید. در این صورت با مشکلات احتمالی حین افتتاح حساب یا وریفای کردن آن مواجه نخواهید شد و حساب پرفکت مانی به نام خود شما با مشخصات شما ساخته خواهد شد.

افتتاح حساب پرفکت مانی و جلوگیری از لیمیت آن

پرفکت مانی حساسیت زیادی روی حساب هایی دارد که وریفای نشده است و با مشاهده ی کوچک ترین مورد مشکوکی آن حساب را لیمیت خواهد کرد؛ پس از آن وریفای کردن حساب لیمیت شده به سادگی انجام نمی شود. پس توصیه می شود که حتما برای ساخت حساب پرفکت مانی وریفای شده اقدام کنید.

انواع مبادلات ارزی از طریق پرفکت مانی

انتقال وجه به حساب پرفکت مانی و از آن، اغلب از طریق صرافی‌ها، حواله جات بانکی، سایر سیستم‌های پرداخت و ووچرهای الکترونیکی انجام می‌شود. یکی از امکانات پرفکت مانی که آن را از سایر درگاه های پرداخت ارزی متمایز می سازد، توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو و دلار در زمان واقعی با استفاده از حساب پرفکت مانی می باشد.

انواع حساب پرفکت مانی

از یک منظر می توان گفت از آنجا امکان شارژ حساب پرفکت مانی با دلار، یورو و طلا امکان پذیر است، سه نوع حساب پرفکت مانی وجود دارد که عبارتست از :

  • حساب U که یک حساب دلاری ایالات متحده است.
  • حساب E که یک حساب یورو است.
  • حساب معادل Gold یا حساب G است.

خوب است بدانید که شما می توانید صرف نظر از نوع حساب خود، مستقیماً در حساب کاربری تان با نرخ فعلی بازار بین المللی، پول مبادله کنید.

آیا پرفکت مانی امن است؟

حال که می دانید پرفکت مانی چیست، ووچر پرفکت مانی چیست و با کاربردهای آن ها آشنا شدید، ممکن است بپرسید که آیا پرفکت مانی یکی سیستم پرداخت امن است؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که به طور کلی حساب‌های پرفکت مانی کمتر مورد هدف فیشینگ قرار می گیرد، زیرا Perfect Money Incorporation موانع امنیتی ایجاد کرده است که به واسطه آن از انجام بازخریدها و تراکنش های غیرقانونی با استفاده از یک حساب قانونی، جلوگیری می کند. برای این منظور پرفکت مانی چند راهکار امنیتی در نظر گرفته است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

آیا پرفکت مانی معتبر و امن است؟

راهکارهای امنیتی پرفکت مانی چیست؟

یکی از راه های امنیتی شرکت پرفکت مانی مربوط می شود به سیستم امنیتی آدرس IP ها. به این ترتیب که در خلال روند ثبت نام و ایجاد حساب پرفکت مانی، آدرس IP کاربر ثبت می شود. بنابراین، اگر آن کاربر سعی کند از آدرس IP دیگری به حساب خود دسترسی داشته باشد، باید یک پین کد مشخص را وارد کند. در غیر این صورت به حساب خود دسترسی نخواهد داشت.

در پیکربندی حساب کاربری شما گزینه ای وجود دارد که اگر آن را فعال کنید، پرفکت مانی هر زمان که IP جدیدی در تلاش است به حساب شما دسترسی پیدا کند، احراز هویت پیامکی را درخواست می کند. این یک راه عالی برای مقابله در برابر هک نیز می باشد. از آنجایی که هکرها معمولاً راهی برای دسترسی به حساب‌ها دارند، Perfect Money یک کارت کد برای کاربر صادر می‌کند که چندین کد روی آن وجود دارد و هر بار که تراکنش انجام می شود، لازم است که یکی از کدها وارد شود. بنابراین در کل می توان گفت پرفکت مانی یک سیستم پرداخت ارزی امن است.

انواع اکانت پرفکت مانی چیست؟

در وب سایت پرفکت مانی امکان ایجاد چند نوع اکانت مختلف وجود دارد که تنها دو نوع از آن ها جز اکانت های اصلی پرفکت مانی محسوب می شود. سایر اکانت ها جز اکانت های فرعی محسوب می شود.

اکانت های اصلی پرفکت مانی:

  • حساب های شخصی : یک حساب شخصی برای کاربران فردی است
  • حساب های تجاری یا بیزینس : یک حساب تجاری برای شرکت ها و موسسات کاربرد دارد.

انواع دیگر اکانت پرفکت مانی عبارتست از : حساب حق بیمه و حساب پارتنر.

لازم به ذکر است که کارمزد حساب حق بیمه برای هر تراکنش به اندازه ۲ درصد است. و سود سالانه حدود ۸ درصد است.

کلام پایانی

اینکه دقیقا بدانید پرفکت مانی چیست و چه کاربردهایی دارد، به شما کمک می کند تا بتوانید از میان درگاه های پرداخت الکترونیکی بین المللی، سیستم پرداخت مورد نظر خود را متناسب با نیازتان انتخاب کرده و افتتاح حساب نمایید. در این مقاله سعی کردیم شما را با پرفکت مانی آشنا کنیم؛ و اکنون می دانید که کاربرد ووچر پرفکت مانی چیست؛ شما می توانید بدون افتتاح حساب پرفکت مانی با استفاده از این کارت الکترونیکی از خدمات پرفکت مانی استفاده کنید. به طور کلی پرداخت از طریق سیستم های الکترونیکی آنی و آسان است و کاربر می تواند پولی را که از طریق این سیستم الکترونیکی به حسابش واریز می شود، دریافت کند. یا به حساب دیگران پول واریز کند.

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی بین المللی، امکان ارسال و دریافت پول را به صورت امن و در زمان واقعی برای کاربران فراهم می کند. بسیاری از کسب ‌وکارها که تجربه استفاده از آن را داشته اند، پرفکت مانی را یک سیستم پرداخت ارزی امن و مطمئن می دانند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد پرداخت ها و مبادلات ارزی می توانید به سایت تراپی (https://trapay.net) مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۳۰٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha