۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اولین سند تک برگی کانال‌های آبیاری کشور در قزوین دریافت شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین:

اولین سند تک برگی کانال‌های آبیاری کشور در قزوین دریافت شد

قزوین-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: براساس  قانون ملی شدن آب با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان و انجام اقدامات مستندسازی، اولین سند تک برگی کانال‌های آبیاری کشور در قزوین دریافت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین، یدالله ملکی اظهار داشت: این اقدام با هدف مختومه کردن ادعاهای اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به مالکیت کانال های آبیاری دشت قزوین صورت گرفت و گامی موثر در تثبیت مالکیت دولت و مدیریت منابع آب کشور به شمار می آید.

ملکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه، اضافه کرد: این سند شامل بخشی از کانال اصلی شبکه آبیاری دشت قزوین و بند انحرافی زیاران است و در خصوص اخذ سند مالکیت ادامه این کانال نیز اقدامات مشابه در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: با توجه به اینکه کانال آبیاری دشت قزوین در بخش های مختلف استان واقع شده، لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از کانال های آبیاری و رودخانه ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به اراضی این کانال ها و زمین خواری نیز جلوگیری به عمل آید.

کد خبر: ۱۳۰٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha