۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
تاکید تولیدکنندگان بر توجه به جوانب بحث درج قیمت تولید
در بازدید استاندار البرز از شهرک صنعتی هشتگرد مطرح شد:

تاکید تولیدکنندگان بر توجه به جوانب بحث درج قیمت تولید

کرج- نشست تبادل نظر تولید کنندگان شهرک های صنعتی ساوجبلاغ با استاندار البرز برگزار و در طی نشست تولید کنندگان نسبت به توجه به جوانب بحث درج قیمت تولید بر روی کالا نگرانی های خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار بازار در این نشست که عصر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی ساوجبلاغ و در شرکت عرفان دارو در هشتگرد برگزار شد، «مهدی امینی» عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان ماکارونی سیاست درج قیمت تولید روی کالا را سیاستی کار آمد و مفید عنوان کرد و در عین حال خواستار توجه به جوانب این دستور العمل به لحاظ هزینه های حمل و نقل و عرضه در فروشگاه ها شد.

پس از وی «محمد مهدی کامکار» رئیس انجمن صنایع همگن شوینده، بهداشتی و آرایشی استان البرز نیز ضمن تایید نکات مطرح شده از سوی مهدی امینی درباره درج قیمت تولید، نکاتی را در خصوص فشار بر تولید کنندگان از سوی فروشندگان و فروشگاه های زنجیره ای از این بابت مطرح کرد.

حل مشکلات و موانع فعالان اقتصادی البرز تخصصی و برنامه محور دنبال می شود
استاندار االبرزنیز در این نشست گفت: باید از فرصت ها به نحو مطلوب بهره برداری کنیم و با وحدت رویه و خردجمعی در راستای ارتقا وضعیت اقتصادی البرز و به تبع آن کشور اقدام کنیم.

مجتبی عبداللهی در این بازدید با اشاره به شرایط سختی که بواسطه تحریم های ناجوانمردانه بر ایران اسلامی تحمیل شده گفت: در این شرایط مجاهدت های سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بسیار قابل احترام است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید موانع، بویژه در حوزه بروکراسی های دست و پا گیر اداری را از سر راه تولید و صنعت استان برداریم، افزود: برای تسهیل و رفع موانع تولید به صورت برنامه محور و با جدیت وارد عمل شده ایم و در این مسیر توقفی نخواهیم داشت.

استاندار البرز گفت: باید از فرصت ها به نحو مطلوب بهره برداری کنیم و با وحدت رویه و خردجمعی در راستای ارتقا وضعیت اقتصادی البرز و به تبع آن کشور اقدام کنیم.

گفتنی است: مجتبی عبدالهی استاندار البرز در این بازدید از نزدیک با روند تولید در دو کارخانه تولید کننده دارو( عرفان دارو ) و تولیدی رنگ و رزین در شهرک صنعتی هشتگرد آشنا شد.

کد خبر: ۱۳۰٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha