۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
خرید تضمینی گندم در استان بوشهر آغاز شد/ پرداخت وجه دو محموله اول گندم
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر خبر داد

خرید تضمینی گندم در استان بوشهر آغاز شد/ پرداخت وجه دو محموله اول گندم

بوشهر- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از آغاز خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و گفت: وجه دو محموله گندم پرداخت شد.

سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از دیروز خرید تضمینی گندم در استان بوشهر آغازشده و تاکنون ۱۳۵ تن گندم در استان خریداری و پرونده پرداخت دو محموله گندم برای پرداخت به بانک ارسال‌شده است.

وی بابیان اینکه امسال ۶ مرکز خرید برای تحویل گندم در استان بوشهر دایر شده است تصریح کرد: این محموله‌ها به انبار چُغادک در شهرستان بوشهر تحویل‌شده است

هاشمی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط خاص ضوابط تدوین‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی با نصب بنرها اطلاع‌رسانی شده و در حال اجرا است.

هاشمی در خصوص تأمین سایر کالاهای اساسی کشور تأکید کرد: پس از ۶ سال توقف تخلیه محموله‌های کشتی‌های کالای اساسی در بندر بوشهر، از آذر تا اسفند پارسال چهار کشتی حامل برنج درمجموع به وزن ۴۵ هزار تن، در این بندر بدون دموراژ (حق توقف یا معطلی) و در کمتر از چهار روز تخلیه شد و محموله‌ها به مقاصد از پیش تعیین‌شده فرستاده شدند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کامیون‌های حامل گندم، پیش از ورود به مرکز خرید ضدعفونی می‌شوند و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شده‌اند. همه نیروهای ما نیز از امکانات بهداشتی در مراکز خرید استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۱۳٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      0 0
      باسلام قراربود۴۸ساعت پول واریزکنن الان ده روزه خبری نیست