۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
ورود ۲۳ هزار تن کالای اساسی به آذربایجان غربی از ابتدای سال
مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبر داد

ورود ۲۳ هزار تن کالای اساسی به آذربایجان غربی از ابتدای سال

ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ورود ۲۳ هزار تن انواع کالای اساسی شامل شکر خام، نهاده های دامی و گندم به استان از ابتدای سال به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ارسلان شکری عصر سه شنبه در جلسه مدیران راهداری استان با اشاره به تدابیر ویژه برای ورود و خروج کالا از استان با شیوع کرونا گفت: از ابتدای فروردین ماه، هزار و ۲۸ فقره بارنامه حمل کالای اساسی در استان صادر شده که در این مدت نزدیک به ۲۳ هزار تن انواع کالای اساسی به استان وارد شده است.

وی از اعزام ۱۵۵ دستگاه ناوگان باری استان به بندرعباس و بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این تعداد دستگاه از ابتدای فروردین ماه برای حمل کالاهای اساسی به این بنادر ارسال شده است.

شکری افزود: این تعداد ناوگان در امر تخلیه کالاهای اساسی از این بنادر و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به استان و سایر نقاط کشور با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا مشارکت کرده اند.

مدیر کل راهداری آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون هیچ گونه وقفه‌ای در انتقال کالاهای اساسی از بندر امام به سایر نقاط کشور اتفاق نیفتاده و کالاهای مورد نیاز به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از روز هشتم ماه جاری در آذربایجان‌غربی گفت : از هشتم تا پانزدهم فروردین شاهد ۲۳۰ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی استان بودیم که این رقم ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

شکری افزود: در مدت مشابه سال گذشته، از هشتم تا پانزدهم فروردین، ۷۵۰ هزار تردد از مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌غربی ثبت شده‌بود.

کد خبر: ۱۳٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha