۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
البرز برای جبران عقب ماندگی ها در بحث بودجه به توجه ویژه نیاز دارد
در دیدار با رئیس مجلس مطرح شد؛

البرز برای جبران عقب ماندگی ها در بحث بودجه به توجه ویژه نیاز دارد

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه البرز از ابتدای تاسیس بعنوان استان از اعتبارات لازم برای ارتقای زیرساخت ها برخوردار نشده است، گفت: این استان برای جبران عقب ماندگی ها نیاز به توجه ویژه دارد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که روز دو شنبه با همراهی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با بیان اینکه البرز از ابتدای تاسیس بعنوان استان از اعتبارات لازم برای ارتقا زیرساخت ها برخوردار نشده است افزود: این استان اکنون با ضعف جدی در سرانه ها مواجه است.

عبداللهی با اشاره به اتحاد و انسجام موجود در استان بین مسئولان قوا، افزود: مجموعه مسئولان استان برای پیشبرد اهداف توسعه ای البرز با هم همدل و متحد شده اند.

وی تاکید کرد: البرز بلحاظ ساختار بودجه ای به توجه ویژه ای نیاز دارد تا بتواند عقب ماندگی های خود را جبران کند.

البرز برای جبران عقب ماندگی ها در بحث بودجه به توجه ویژه نیاز دارد

استاندار البرز با اشاره به رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری روز افزون البرز گفت: به همین دلیل این استان با چالش های متعددی برای تامین نیازهای مردم مواجه است و در سرانه های بهداشتی و درمانی و امکانات بیمارستانی و همچنین آموزشی جزو استان های محروم کشور محسوب می شود.

عبداللهی افزود: با تمام توان برای افزایش سرانه های استان در همه ابعاد وارد عمل شده ایم و در این مسیر به عنایت ویژه ملی بویژه افزایش سقف بودجه و اعتبارات استان نیازمندیم.

وی گفت: اکنون ما بعنوان مسئولان ارشد استان با همراهی نمایندگان و همدلی تمامی مسئولان در رده های مختلف درصدد هستیم حتی از ارتباطات شخصی، توان خیرین و سرمایه گذاران برای رشد استان و کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

گفتنی است که در این دیدار «علی حدادی» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، «مهدی عسگری» و علیرضا عباسی نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد نیز حضور داشتند و مشکلات و مسائل استان را تشریح کردند.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha