۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
عملیات عمرانی مرکز لجستیک اینچه برون به دلیل عدم صدور سند متوقف شد
مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲:

عملیات عمرانی مرکز لجستیک اینچه برون به دلیل عدم صدور سند متوقف شد

گرگان- اعتماد، مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: عملیات عمرانی و سرمایه گذاری مرکز لجستیک اینچه برون به دلیل عدم صدور سند متوقف شد.

محسن اعتماد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ۳۸۵ هکتار اراضی در اینچه برون برای احداث مرکز لجستیک به راه آهن واگذار و عملیات زیرساختی در آن آغاز شد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ افزود: اما تاکنون سند مالکیت این اراضی صادر نشده بنابراین فعالیت های عمرانی و سرمایه گذاری متوقف شد.

وی بیان کرد: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران پس از وصول نامه دولت مبنی بر موافقت با واگذاری ۵۳۸ هکتار از اراضی واقع در منطقه اینچه برون، فعالیت های لازم برای راه اندازی و توسعه مرکز لجستیک را آغاز کرد و با وجود بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای احداث زیرساخت‌ها، به دلیل وقفه در صدور سند کار را متوقف کرد.

اعتماد ادامه داد: اداره کل ثبت و اسناد گلستان با استناد به برخی مباحث مطروحه در خصوص تداخل احتمالی مرکز لجستیک با منطقه آزاد اینچه برون در روند صدور سند وقفه ایجاد کرد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: با وجود آنکه چند سرمایه گذار بزرگ بخش خصوصی به دنبال سرمایه گذاری در مرکز لجستیک هستند به علت نداشتن سند، امکان انعقاد قرار بین راه‌آهن و این سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

وی بیان کرد: صدور سند برای اراضی مرکز لجستیک تضادی با اقدامات منطقه آزاد اینچه برون ندارد و هر گونه تعلل در این بخش خسارت های زیادی به گلستان تحمیل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۰٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha