۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
قرار گرفتن احتمالی کاردانو در روند صعودی| لزوم شکست مقاومت کلیدی ۱.۵۹ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن احتمالی کاردانو در روند صعودی| لزوم شکست مقاومت کلیدی ۱.۵۹ دلار

با وجود پیشرفت قیمت بسیار مناسب و چشمگیر کاردانو طی روزهای اخیر، برای اطمینان از قرار گرفتن این ارز در روند صعودی، باید منتظر شکسته شدن مقاومت کلیدی ۱.۵۹ دلار باشیم.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال کاردانو طی چند هفته گذشته بازگشتی قوی را تجربه کرده و قیمت توکن ADA در امروز از مرز ۱.۵ دلار نیز گذشت که بالاترین قیمت از ۲۸ دسامبر به این سو محسوب می شود. با این حساب، قیمت کاردانو بیش از ۳۵ درصد از پایین ترین سطح خود در سال جاری جهش کرده است و بین ۱۰ ارز اول بازار از حیث راندمان قرار دارد.

کاردانو یک پروژه بلاک چین است که توسط چارلز هاسکینسون از بنیانگذاران سابق اتریوم، توسعه یافته است. طی چند ماه گذشته، قیمت کاردانو در وضعیت دشواری قرار داشته و سرمایه گذاران نگران جایگاه آن در صنعت کریپتو هستند.

در حالی که کاردانو سال گذشته فناوری قراردادهای هوشمند خود را راه اندازی کرد، نگرانی هایی وجود دارد که فرآِند و میزان جذب سرمایه گذاران روی این پروژه نسبتاً کند بوده است. به همین دلیل، قیمت کاردانو بیش از ۵۳ درصد از بالاترین رکورد خود یعنی حدود ۳ دلار سقوط کرده است. سرمایه گذاران آن بیش از ۵۰ میلیارد دلار ضرر کرده اند.

با این حال، در حالی که کاردانو با یک نبرد سخت روبرو است، برخی از وفادارترین طرفداران خود را دارد که حتی با کاهش قیمت آن از فروش خودداری کردند. بنابراین، با وجود چالش های اساسی، احتمال بازگشت قیمت وجود دارد.

پیش بینی قیمت کاردانو
نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت ADA طی چند روز گذشته بازگشتی قوی داشته است. پس از حرکت این ارز به بالای سطح مقاومت کلیدی در ۱.۳۵۶۰ دلار، که خط گردن الگوی سر و شانه معکوس بود، روند بازگشت قیمت تسریع شده و همچنین اندکی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرد که در حال نزدیک شدن به سطح مقاومت کلیدی در ۱.۵۹۰۰ دلار است.

قرار گرفتن احتمالی کاردانو در روند صعودی| لزوم شکست مقاومت کلیدی ۱.۵۹ دلار



بنابراین، اکنون کاردانو در مسیر صعودی قرار دارد؛ زیرا سرمایه‌گذاران مقاومت را روی ۱.۳۵۶۰ دلار هدف قرار می‌دهند که حدود ۹ درصد بالاتر از سطح فعلی است. از طرف دیگر، افت زیر ۱.۳۵۶۰ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۲۹٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha