۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
برنامه ریزی برای تولید ۱۰۰ مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی در ایلام
استاندار ایلام خبر داد

برنامه ریزی برای تولید ۱۰۰ مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی در ایلام

ایلام- استاندار ایلام از برنامه ریزی برای تولید ۱۰۰ مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در نشست سرمایه گذاری استان در استانداری ایلام اظهار کرد: مهمترین مسئله ایلام اقتصاد و سرمایه گذاری است که باید این مهم مورد توجه تمامی مسئولان استان باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئله اقتصاد استان ایلام نیازمند اصلاحات ساختاری است، افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی زمینه را برای سرمایه گذاری در استان فراهم کنند.

استاندار ایلام بیان کرد: بودجه سال آینده در استان ایلام متفاوت از امسال خواهد بود، بنابراین ملاک ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران استان، میزان تلاش آنها برای جذب سرمایه گذاران خواهد بود.

بهرام نیا عنوان کرد: باید از ظرفیت های مرز مهران، کشاورزی، آب و خاک، گردشگری، اربعین برای توسعه اقتصادی استان بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بیکاری یکی از مهمترین مشکلات استان ایلام است، گفت: با توجه به موقعیت استان و ظرفیت های ویژه ایلام برای سرمایه گذاری، گنجینه های نهفته این دیار باید بالفعل شوند.

استاندار ایلام از برنامه ریزی برای تولید ۱۰۰ مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد.

کد خبر: ۱۲۹٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha