۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
خرید و فروش کارتن اسباب کشی در تهران به چه صورت انجام می شود؟

خرید و فروش کارتن اسباب کشی در تهران به چه صورت انجام می شود؟

امروزه برای بسته بندی ما نیاز به لوازمی داریم که لوازم سالم جابجا شود از این رو نیازمند کارتن اسباب کشی در ابعاد مختلف هستیم.

به گزارش بازار، امروزه برای بسته بندی ما نیاز به لوازمی داریم که لوازم سالم جابجا شود از این رو نیازمند کارتن اسباب کشی در ابعاد مختلف هستیم.

برای این کار باید به چند نکته در خرید کارتن اسباب کشی توجه داشته باشیم که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

۱.انتخاب نوع کارتن پنج لایه بودن یا سه لایه بودن؟

در بسته بندی لوازم سنگین و خورده ریز منزل مانند چینی و شکستنی و لوازم آشپزخانه نیازمند کارتن پنج لایه در ابعاد متوسط هستیم.

سایز استاندار برای این کار طول پنجاه سانت در عرض سی سانت و ارتفاع سی سانت می باشد که دارای پنج لایه مقاوم می باشد که برای این مورد لوازم بسیار کاربردی بوده و مقاومت بالایی دارد و حملکردن آن نیز آسان می باشد.

سایز بعدی کارتن اسباب کشی سایز برگ می باشد که این نمونه کارن نیز پنج لایه دارای شصت سانت طول و چهل سانت عرض و چهل سانت ارتفاع می باشد که برای سرویس قابلمه و لوازم درشت منزل (سبک وزن و حجیم) مورد استفاده قرار می گیرد.

اسباب کشی

۲.خرید کارتن در اینترنت و چگونگی ارسال به محل چگونه است؟

امروزه تمام کارها در فضای وب سایت ها انجام می شود و کار را برای ما راحت کرده است.

شما با یه سرچ ساده بازار کارتن در سطح شهر می توانید پیدا کنید و با تماس گرفتن و مشاوره با آن ها کارتن مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در بسته بندی به جز کارتن لوازم دیگه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این موارد میشه به نایلون حبابدار (پلاستیک حبادار و یا بابل رپ) اشاره کرد.

پلاستیک حبادار را بیشتر برای بسته بندی لوازم شسکتنی و اسیب پذیر مورد استفاده قرار می دهند و کاربرد زیادی بعد از کارتن اسباب کشی دارد.

کارتن اسباب کشی ارزان و نکته های که باید توجه کنید؟

اما خانواده ها و یا افراد برای مدت طولانی در خانهای زندگی کردن، قطعاً وسایل خیلی بیشتری نیز دارند. حتی اگر نیروی اسب ابکشی استخدام کرده اید، خیلی جاها باید جعبه ها را از اتاقی به اتاقی دیگر جابجا کنید.

به هنگام خرید کارتن اسباب کشی و کارتن فروشی باید به یک سری نکات توجه کنیم.

برای اسباب کشی باید از چند روز قبل به فکر بسته بندی و حمل و نقل اصولی ملزومات و اسباب باشیم و کارتن اسباب کشی و فروشگاه کارتن مناسب را جستجو کنیم سپس اقدام به سفارش کارتن در سه سایز کوچک،متوسط و بزرگ نماییم چرا که نظم در بسته بندی اسباب بسیار اهمیت دارد و برای همین منظور سلفون که همان استرچ صنعتی است،کیسه های لباس،چسب و نخ بسته بندی و نایلون حبابدار که به اسم بابل رپ معروف است را به سبد خرید اضافه کنید که اسباب کشی بدون دردسر و راحتتری داشته باشید.

همانطور که گفته شد اسباب کشی یک دغدغه بزرگ برای افراد شهرنشین به شمار می رود و لازم است که شرایط آن به صورت کلی فراهم شود تا بدون هیچگونه خسارت و مشکلی انجام شود.

اگر به لوازم حساس خود نگرانی دارید باید کارتن اسباب‌کشی پسندیده هم انتخاب کنید، کارتن اسباب‌کشی در طیف گسترده‌ای کاربرد دارد. از وزن اجناس تا حمل، محافظت آن‌ها در بسته‌بندی حیاتی است.

کارتن‌های اسباب‌کشی دارای ساختار مقاوم و چند لایه هستند که این طراحی آن‌ها باعث شده برای جابجایی، نگهداری و بسته‌بندی وسایل شکننده‌ای که نیاز به محافظت بیشتری دارند و وسایل سنگین و حجیم که به جعبه محکمتری نیاز دارند؛ ایده‌آل باشند.

خرید کارتن اسباب کشی

نکته باید حتما از فروشنده بپرسید :
معمولا کارتن های دست دوم مقاومت خود را از دست داده اند و با کوچک ترین ضربه دچار پارگی می شوند به همین دلیل نمی توانند گزینه ی مناسبی برای جابجایی وسایل باشند و حتی ممکن است باعث آسیب به آن ها شوند. (در موارد کارتن خارجی فرق می کند)

منبع :بازار کارتن

کد خبر: ۱۲۹٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha