۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تشکیل ۷۶ پرونده تخلف برای واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی در البرز
در طرح پایش و تشدید نظارت نوروزی انجام شد:

تشکیل ۷۶ پرونده تخلف برای واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی در البرز

کرج - رییس نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی البرز گفت: با اجرای طرح پایش و تشدید نظارت نوروزی بر واحدهای عرضه، بسته بندی و کشتارگاه های استان برای ۷۶ واحد پرونده تشکیل و ۱۴ هزار و ۴۹۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی ضبط شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، سید محسن ابوترابی با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان ۱۴ تیم نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی در اجرای این طرح، از سه هزار و ۹۱۰ واحد عرضه فرآورده های خام دامی، بسته بندی و کشتارگاه های بازدید کرده و ۱۷ واحد متخلف در این بازدید ها پلمب شد.

ابوترابی اظهار کرد: طرح پایش و تشدید نظارت بر واحدها همیشه برای واحدهای عرضه، بسته بندی و کشتارگاه ها انجام می شد ولی با توجه به تعطیلی واحدهای بسته بندی و کشتارگاه ها در هفته اول فروردین ماه، این نظارت ها در هفته اول فروردین ماه فقط برای واحدهای عرضه انجام شده بود.

وی افزود: در اجرای این طرح برای ۵۸ واحد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد و ۱۸ واحد دیگر نیز ضمن تشکیل پرونده تخلف، به دادگاه ارجاع داده شدند.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز با بیان اینکه از واحدهای متخلف در مجموع ۱۴ هزار و ۴۹۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی ضبط شد، افزود: همچنین هشت خودروی حمل فراورده های خام دامی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع این فرآورده ها کرده بودند، توقیف شدند.

ابوترابی از شهروندان درخواست کرد: مواد خام تهیه شده را از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن و همچنین آرم دامپزشکی دقت کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۵۱۲ و یا به شماره تلفن ۳۲۷۳۷۱۷۹ اطلاع دهند.

کد خبر: ۱۲٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha