۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
راه اندازی سیستم ترجمه همزمان گفتاری در اپلیکیشن ارتباطی Google Meet
گوگل خبر داد؛

راه اندازی سیستم ترجمه همزمان گفتاری در اپلیکیشن ارتباطی Google Meet

گوگل به تازگی نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی محبوب Meet را ارائه کرده که به صاحبان مشاغل بین المللی کمک می‌کند تا ارتباط مؤثرتری با همکاران چند زبانه داشته باشند.

به گزارش بازار، گوگل به تازگی نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی محبوب Meet را ارائه کرده که به صاحبان مشاغل بین المللی کمک می‌کند تا ارتباط مؤثرتری با همکاران چند زبانه داشته باشند.

گوگل با انتشار یک پست در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که قابلیت ترجمه زنده Gogle Meet اکنون در همه پلتفرم‌های این اپلیکیشن محبوب در دسترس قرار گرفته است.

این ویژگی که سال گذشته در نسخه بتا راه اندازی شد، توانایی ترجمه انگلیسی گفتاری را به زبان های دیگر به صورت همزمان دارد. در زمان راه اندازی، زبان های پشتیبانی شده عبارتند از فرانسوی، آلمانی، پرتغالی و اسپانیایی.

اهمیت راه اندازی سرویس ترجمه Google Meet

راه اندازی سیستم ترجمه همزمان گفتاری در اپلیکیشن ارتباطی Google Meet

امکان جذب نیروهای بین المللی ماهر و متخصص از سراسر جهان، از جمله مواهب راه اندازی و توسعه سیسم دورکاری ناشی از همه گیری کرونا بود؛ سیستمی که تحولی عظیم در بازار کار و ماهیت آن ایجاد کرد. با این حال، کسب و کارها مشخصا به راهی برای رفع موانع ارتباطی که ممکن است میان این نیروها با یکدیگر و کارفرمایان خود ایجاد کند، نیاز دارند.
در حال حاضر، گوگل ویژگی ترجمه را به عنوان راهی برای غلبه بر نابرابری ها در مهارت زبان، به جای راهی برای تسهیل ارتباط بین افرادی که زبان مشترکی ندارند، ارائه می کند.

گوگل با توضیح این قابلیت جدید در وبلاگ خود آورده است: «زیرنویس‌های ترجمه‌شده با حذف موانع مهارت زبان کمک می‌کنند تماس‌های ویدیویی Google Meet فراگیرتر و مشارکتی‌تر شوند. وقتی شرکت‌کنندگان جلسه محتوا را به زبان دلخواه خود مصرف می‌کنند، این کار به یکسان کردن اشتراک‌گذاری اطلاعات، یادگیری و همکاری کمک کرده و تضمین می‌کند که جلسات شما تا حد امکان برای همه مؤثر باشد.»

با این حال، اگر این ایده به نتیجه منطقی خود برسد، به راحتی می توان تصور کرد که این ویژگی در آینده برای پشتیبانی از ترجمه همه جانبه بین انواع زبان های مختلف گسترش یابد. به این ترتیب، کارکنان بین المللی می توانند آزادانه با همکاران و شرکای خود از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

کد خبر: ۱۲۹٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha