۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
تأکید معاون وزیر نیرو بر آمادگی مواجهه با سیلاب‌های احتمالی در کشور

تأکید معاون وزیر نیرو بر آمادگی مواجهه با سیلاب‌های احتمالی در کشور

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به ضرورت پیش‌بینی دقیق وضعیت بارش‌های کشور، بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص شرکت‌های آب منطقه‌ای در مواجهه با سیلاب تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، محمد جوانبخت در هشتادمین جلسه ستاد فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیل شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن اشاره به اهمیت بارندگی‌ها در کشور، فراهم کردن، تجهیز امکانات و پایش مداوم بارش‌ها، برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن خسارت‌ها را مورد تأکید قرار داد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه پس از ارائه گزارش موسسه تحقیقات آب و دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، مدیـران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، اصفهان، ‌چهارمحال و بختیاری، ‌کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و سازمان آب و برق خوزستان به ارائه گزارش پرداختند.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور و موسسه تحقیقات آب، از پنچ‌شنبه ۲۳ تا یکشنبه ۲۶ دی‌ماه در استان‌های مذکور بارش برف و باران پیش‌بینی شده و به همین منظور جلسه ستاد فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیل در شرکت مدیریت منابع آب ایران، با هدف هماهنگی و کاهش اثرات این بارش‌ها تشکیل شد.

کد خبر: ۱۲۹٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha