۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کرونا به حمل و نقل شهری قزوین ۲ میلیارد تومان خسارت وارد کرد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

کرونا به حمل و نقل شهری قزوین ۲ میلیارد تومان خسارت وارد کرد

 قزوین - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شیوع بیماری کرونا به مجموعه حمل و نقل شهرداری قزوین بیش از دو میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، شیما زرآبادی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بخشی از ناوگان اتوبوسرانی استان قزوین، کاهش مراجعات به جایگاه های عرضه سوخت این نهاد، کاهش درآمدهای تاکسی های بی سیم و تمدید پروانه فعالیت رانندگان، این ناوگان دچار خسارتی نزدیک به دو میلیارد تومان شد.

وی بیان کرد: در این ایام مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت این سازمان تا ۷۰ درصد کاهش داشته است این در حالی است که تعطیلی ۱۵ روزه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز مشکلاتی را برای فعالان این حوزه رقم زد.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در شرایط ایجاد شده در کشور کاهش جدی درآمد رانندگان بخش حمل و نقل عمومی و تاکسیرانان است که باید هرچه سریعتر تدبیری برای آن اندیشیده شود.

زرآبادی افزود: البته با تصمیم مدیران استانی طرح هایی نظیر بخشودگی هزینه های تمدید پروانه فعالیت رانندگان و بخشودگی شهریه تاکسی های بی سیم انجام شده است و امیدواریم بخشی از خسارات وارد شده به این قشر را جبران کند.

کد خبر: ۱۲٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha