۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو از صرافی بیت ۲۴

خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو از صرافی بیت ۲۴

کاردانو (ADA) یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است. ادامه روش خرید و فروش کاردانو از طریق صرافی بیت ۲۴ را آموزش خواهیم داد.

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: کاردانو مدت زیادی است که در جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا قرار گرفته و معاملات روزانه آن چندین میلیارد دلار ارزش دارد. کاردانو یکی از مهمترین رقیب‌های اتریوم است، به طوری که آن را قاتل دومین ارز دیجیتال دنیا خطاب می‌کنند! برای خرید و فروش کاردانو در کنار ۲۵۰ ارز دیجیتال دیگر می‌توانید به صرافی بیت ۲۴ مراجعه کنید.

کاربران صرافی بیت ۲۴ می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته از جفت معاملاتی کاردانو / تومان استفاده کنند و به خرید و فروش توکن‌های ADA بپردازند. در این صرافی، هر حساب کاربری یک کیف پول اختصاصی دارد که باعث می‌شود تریدرها معاملات خود را با امنیت کامل و سرعت بالا انجام دهند. خرید کاردانو از این صرافی در شبکه‌ها و بسترهای مختلف امکان‌پذیر است.

برای ثبت نام در صرافی بیت ۲۴، فقط به یک شماره تلفن و آدرس ایمیل نیاز دارید و برای دسترسی به تمام امکانات آن باید یک فرآیند احراز هویت ساده را تکمیل کنید. پس از این که حساب شما تایید شد، یک یا چند شماره کارت بانکی هم در بخش «کارت‌های بانکی» ثبت کنید تا برای فرآیندهای واریز و برداشت تومانی مورد استفاده قرار بگیرند. پس از انجام این چند مرحله ساده، بستری اتوماتیک برای خرید و فروش بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال متنوع در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای خرید کاردانو از صرافی بیت ۲۴

· به قسمت «خرید از ما» مراجعه کرده، از منوی کشویی «کاردانو ADA» را انتخاب و سپس مبلغ خرید را در کادر مقابل آن وارد کنید. (حداقل ۵۰۰ هزار تومان)

· در صورتی که می‌خواهید کارمزد پرداخت نکنید و امکان فروش یا تبدیل آنی ارز خریداری شده خود را داشته باشید، «نگهداری در کیف پول اختصاصی بیت ۲۴» را انتخاب کنید.

· اگر قصد دارید ارز خریداری شده را در والت شخصی خود نگهداری کنید، روی «انتقال به کیف پول شخصی» کلیک نمایید.

· انتخاب کردن کیف پول اختصاصی شما را مستقیما به مرحله پرداخت هدایت می‌کند، اما اگر کیف پول شخصی را انتخاب کرده باشید، باید ابتدا جزئیات آن را وارد کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو از صرافی بیت ۲۴

· ابتدا شبکه را با توجه به نوع والت خود انتخاب، و سپس آدرس آن را وارد کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، کارمزد هر شبکه جلوی نام آن نمایش داده شده است.

· برای شبکه Binance Chain علاوه بر آدرس والت، وارد کردن ممو یا تگ والت هم امکان پذیر است.

· حالا که مشخصات کیف پول شخصی را به صورت کامل وارد نموده‌اید، روی «تایید و ادامه» کلیک کنید.

· در این صفحه باید یک کارت بانکی تایید شده یا موجودی کیف پول حساب کاربری را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید. پس از انتخاب روش پرداخت، مجددا «تایید و ادامه» را انتخاب و فرآیند خرید را تکمیل نمایید.

· ارز خریداری شده به سرعت برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید وضعیت آن را از بخش «سفارشات» مشاهده کنید.

برای فروش کاردانو به صرافی بیت ۲۴

· از ستون سمت راست بخش «فروش به ما» را انتخاب کنید. پس از انتخاب «کاردانو ADA»، مبلغ فروش را در کادر مقابل آن وارد کنید. (حداقل ۳۵۰ هزار تومان)

خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو از صرافی بیت ۲۴

· در مرحله بعدی روش دریافت مبلغ فروش را انتخاب خواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید که با نگهداری تومان در کیف پول بیت ۲۴ می‌توانید معاملات بعدی خود را با سرعت بیشتری انجام دهید. اگر هم قصد برداشت مستقیم را دارید، تنها کافیست یکی از کارت‌های تایید شده خود را انتخاب کنید.

· مرحله پایانی «انتخاب نحوه فروش» است. اگر توکن‌های کاردانو در کیف پول حساب کاربری شما هستند، «فروش از کیف پول سایت»‌ را انتخاب کنید. در غیر این صورت باید روی «فروش از کیف پول شخصی» کلیک نمایید.

· برای فروش از کیف پول شخصی، ابتدا باید شبکه مورد نظر را انتخاب کنید تا آدرس والت صرافی در آن شبکه برایتان نمایش داده شود.

· سپس مبلغ مشخص شده را به آدرس ارسال صرافی کنید و منتظر حداقل ۱ کانفرم بمانید. حالا کد پیگیری (TXID) را در قسمت مربوطه وارد کرده و برای نهایی کردن سفارش روی «تایید و ادامه» کلیک کنید.

· تومان‌های شما با حداکثر سرعت به مقصد انتخابی ارسال خواهند شد و می‌توانید وضیعت لحظه به لحظه سفارش خود را از بخش «سفارشات» دنبال کنید.

کد خبر: ۱۲۹٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha