۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
احتمال ریزش قیمت اتریوم تا ۲۷۰۰ دلار| قرار گرفتن اتر در کانال نزولی قیمت
بازار بررسی کرد؛

احتمال ریزش قیمت اتریوم تا ۲۷۰۰ دلار| قرار گرفتن اتر در کانال نزولی قیمت

نمودار روند قیمت اتریوم حاکی از قرار گرفتن این ارز در یک کانال نزولی است که همین موضوع می توان منجر به سقوط قیمت تریوم تا ۲۷۰۰ دلار شود.

به گزارش بازار، قیمت اتریوم پس از سقوط به پایین ترین سطح خود از اکتبر در آخر هفته، روز دوشنبه کمی رشد جزئی از خود نشان داد. با اینحال، اتریوم، سکه اصلی این پلتفرم، بیش از ۳۴ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

اتریوم و سایر دارایی های پرخطر، مانند سهام شرکت های فعال در زمینه فناوری، با نگرانی سرمایه گذاران در مورد تصمیم فدرال رزرو، شاهد فروش عمیقی بوده اند. صورتجلسه هایی که هفته گذشته منتشر شد نشان داد که اکثر مقامات فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره و پایان دادن به سیاست های تسهیل کمی (QE) کنار آمده و آن را تایید کرده اند.

در جریان جلسه روز چهرشنبه هفته گذشته، همه اعضای فدرال رزرو به این اتفاق نظر رسیدند که سویه اومیکرون کرونا خطراتی برای اقتصاد به همراه دارد، اما در عین حال معتقدند که افزایش تورم یک تهدید بزرگتر است.

ایالات متحده آخرین آمار تورم اقلام مصرفی خود را روز سه شنبه منتشر خواهد کرد. تحلیلگران انتظار دارند که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در ماه دسامبر به حدود ۷ درصد افزایش یابد، در حالی که CPI اصلی به حدود ۵ درصد افزایش خواهد یافت.

با این وجود، کاتالیزوری وجود دارد که قیمت اتریوم را در اواخر سال جاری افزایش خواهد داد. توسعه دهندگان این پلتفرم در حال انتقال پلت فرم از شبکه اثبات کار به شبکه اثبات سهام هستند و در همین راستا، آنها پیشتر نیز یک شبکه آزمایشی را از شبکه PoS خارج کرده اند.


پیش بینی قیمت اتریوم
ethereum price

نمودار روزانه اتریوم نشان می دهد که دارایی های موجود در بازار این ارز دیجیتال طی ماه گذشته در فروش عمیقی بوده است. در ادامه، اتتریوم یک کانال نزولی را تشکیل می دهد که به رنگ سبز نشان داده شده و طی روزهای شنبه و یکشنبه اتریوم توانست در این کانال حرکت کند.

میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه نیز یک متقاطع نزولی تشکیل داده اند و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر سطح فروش بیش از حد رسیده است. بنابراین، مسیر کمترین مقاومت برای قیمت اتریوم پایین‌تر است و سطح کلیدی بعدی حمایت اتریوم روی ۳۰۰۰ دلار است.

کاهش قیمت به زیر ۳۰۰۰ دلار باعث افت قیمت به حدود ۲۷۰۰ دلار خواهد شد. از طرف دیگر، حرکت به بالای مقاومت در ۳۳۰۰ دلار این دیدگاه را باطل می کند.

کد خبر: ۱۲۸٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha