۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
درآمدهای مالیاتی بودجه قابل وصول هستند| شناسایی ۲ میلیون مودی جدید
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

درآمدهای مالیاتی بودجه قابل وصول هستند| شناسایی ۲ میلیون مودی جدید

رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است آن مقدار از درآمدهای مالیاتی که دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی کرده قابل تحقق است.

به گزارش بازار، غلامحسین رضوانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه همانطور که از اسمش هم پیداست به معنای پیشنهاد دولت است و بنابراین آنچه که در نهایت ملاک عمل خواهد بود خروجی از مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: نتیجه آنچه که تاکنون از لایحه بودجه بررسی کردیم این است که درآمدها قابل تحقق هستند و نگرانی از بابت پیش بینی و تحقق درآمدها وجود ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است آن مقدار از درآمدهای مالیاتی که دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی کرده قابل تحقق است و علت اینکه یک عده بابت تحقق درآمدهای مالیاتی نگرانی دارند این است که درآمدها را با سال قبل مقایسه می کنند.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه مسئولان دولتی برای سال آینده ۲ میلیون مودی جدید شناسایی کردند گفت: با توجه به اینکه تورم افزایش یافته طبیعتاً متناسب با آن مالیات بر ارزش افزوده هم افزایش پیدا می کند.

رضوانی یادآورشد: دولت با صراحت تمام اعلام کرده که مسائل را به مذاکرات ارتباط نخواهد داد اما طبق آنچه که برای درآمد حاصل از نفت پیش بینی شده و از اذعان خود دشمنان هم می توان فهمید که درآمدهای نفتی در بودجه به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه محقق خواهدشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به این سوال که آیا درآمدهای گمرکی در بودجه ۱۴۰۱ قابل تحقق هستند یا خیر گفت: درآمدهای گمرکی اگر بر مبنای مصوبات مجلس باشد قابل تحقق است.

کد خبر: ۱۲۸٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha