۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
پست فوق توزیع برق در خراسان شمالی احداث می‌شود
با موافقت وزارت نیرو؛

پست فوق توزیع برق در خراسان شمالی احداث می‌شود

بجنورد- وحیدی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی از دستور مساعد و تسریع در احداث پست فوق توزیع برق در شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان و گرمه خبر داد.

محمد وحیدی در گفتگو با بازار، با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه نیاز مبرم به احداث پست فوق توزیع نیاز دارد گفت: در این زمینه دیداری با دکتر بختیار معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو داشتیم که وی موافقت و دستور مساعد به‌منظور تسریع در احداث پست فوق توزیع برق در شهرستان‌های بجنورد، گرمه، مانه و سملقان دادند.

وی اظهار داشت: در حالِ حاضر امکان ایجاد انشعاب جدید به مشترکین جدید صنایع و معادن و کارخانه‌های جدید وجود ندارد و این عملاً با تحقق شعار سال ۱۴۰۰ همخوانی ندارد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جر گلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در این جلسه مشترک که با حضور معاون محترم برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو برگزار شد، علاوه بر تأکید بر نگاه ویژه وزارت نیرو در اصلاح شبکه‌ها و نوسازی تجهیزات حوزه برق، در خصوص تسریع و اخذ مجوزهای لازم جهت احداث پست فوق توزیع با دکتر کردی مدیرعامل شرکت توانیر ایران و مهندس ریاحی مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان به‌صورت تلفنی گفتگو و قولِ مساعد در این زمینه نیز اخذ شد.

وحیدی در پایان بابیان اینکه نبودِ پست فوق توزیع در شهرستان‌های مذکور مشکلات جدی را برای کارخانه‌های و صنایع و مشترکین استان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع، نیاز است که این اتفاق در استان بیفتد و پیگیری‌های مختلفی از وزارت نیرو انجام‌شده است.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha