۵ بازی بلاکچینی مبتنی بر NFT مورد انتظار در سال ۲۰۲۲

۵ بازی بلاکچینی مبتنی بر NFT مورد انتظار در سال ۲۰۲۲

Axie Infinity؛ اولین بازی بلاکچینی که مدل P۲E خود را اجرا کرد و دارای یک اکوسیستم بسیار توسعه یافته با یک مدل اقتصادی قوی است.

به گزارش بازار، پنج بازی بلاکچینی مبتنی بر NFT مورد انتظار در سال ۲۰۲۲ به شرح زیر می باشد.

DeFi Kingdoms: بر روی شبکه هارمونی ساخته شده و اولین پروژه این شبکه است که تا کنون در صدر لیست DappRadar قرار گرفته است. توکن این بازی JEWEL نام دارد و به منظور خریداری آیتم‌های درون بازی و NFT های این بازی کاربرد دارد.

‌Guild of Guardians: از مورد انتظارترین بازی های بلاکچینی سال ۲۰۲۲ است و بر بستر ImmutableX، اولین راه‌حل لایه دوم اتریوم که بر NFT ها تمرکز دارد، ساخته شده است. قرار است بصورت یک بازی به سبک RPG و برای گوشی‌همراه منتشر شود و از مکانیزم P۲E پیروی می‌کند. توکن این بازی GOG نام دارد.

Galaxy Fight Club: یک بازی بلاکچینی که بازی خود را از یک مجموعه آواتار ۱۰هزارتایی به اولین بازی مبارزه ای PvP بین پلتفرمی تغییر داده که بازیکنان می توانند در آن با مجموعه آواتارهای خود مبارزه کنند. GFC برای آواتارهای طراحی‌شده خود، ارزش بیشتری نسبت به آواتارهای آورده شده توسط بازیکنان قائل است اما همه می‌توانند برای پیروزی رقابت کنند. انتظار می رود که این بازی در شبکه Polygon راه‌اندازی شود. توکن این بازی GCOIN نام دارد.

CryptoBeasts: یک بازی دیجیتالی پیکسلی است که حس و حال بازی Zelda را القا می‌کند. بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده و تعداد ۱۰هزار egg برای خریداری وجود دارد که گران‌ترین egg فروش رفته ۵ اتریوم فروخته شده است. CBX توکن این بازی می‌باشد.

Axie Infinity: اولین بازی بلاکچینی که مدل P۲E خود را اجرا کرد و دارای یک اکوسیستم بسیار توسعه یافته با یک مدل اقتصادی قوی است.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha