۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
رصد و پایش بازار قزوین بدون محدودیت زمانی همچنان در حال اجراست
استاندار قزوین:

رصد و پایش بازار قزوین بدون محدودیت زمانی همچنان در حال اجراست

قزوین- استاندار قزوین گفت: رصد و پایش بازار به ویژه در حوزه کالاهای اساسی و پرمصرف محدود به زمان و مناسبت خاصی نیست و همه دستگاه ها باید وظایف خود را در این زمینه بدون کم و کاست انجام دهند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد مهدی اعلایی در نشست مشترک قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین افزود: در برخی ایام و شرایط مانند روزهای منتهی به پایان سال نیازمند تشدید نظارت بر بازار هستیم اما در مجموع رصد و پایش بازار باید دائمی و مستمر باشد.

استاندار قزوین تاکید کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در قانون در جهت کنترل بازار کالاهای اساسی استفاده کنیم و در این زمینه باید از همکاری اتاق اصناف نیز نهایت بهره را برد.

اعلایی خاطرنشان کرد: مردم باید در هر شرایط به ارزاق و کالاهای اساسی با نرخ مناسب و مصوب ستاد تنظیم بازار به راحتی دسترسی داشته باشند و کم کاری و ناهماهنگی از سوی دستگاه های مسوول در این رابطه پذیرفته نیست.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ کمبودی در زمینه کالاهای پرمصرف وجود داشته باشد،اظهار داشت: دستگاه های مسوول باید در زمینه تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی و پرمصرف تمهیدات و پیش بینی های لازم را داشته باشند تا در هیچ برهه ای دچار کمبود نباشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه تولید و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم یک فرایند بی وقفه است و باید با نظارت های مستمر هیچ خللی به آن وارد نشود، اظهار داشت: در زمینه ذخیره سازی کالاهای اساسی از جمله گوشت و نهاده های دامی باید مکان های نگهداری با شرایط مناسب مانند سردخانه ها و سیلوهای پشتیبان از سوی دستگاه های مسوول تعیین شده و در این رابطه دارای مشکل نباشیم.

در نشست مشترک قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین بررسی مصوبات قبلی، ارائه گزارش قرارگاه امنیت غذایی از سوی جهاد کشاورزی ، اقدامات کمیته مشترک تنظیم بازار توسط تعزیرات حکومتی و گزارش در خصوص اجرای قانون افزایش عوارض جاده ای در هفته گذشته و همچنین گزارشی از سامانه جامع داشبورد توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از دستورات این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha