۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در مازندران پرداخت شد
مدیر بانک کشاورزی مازندران:

۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در مازندران پرداخت شد

ساری - مدیر بانک کشاورزی مازندران گفت: پارسال سه هزار و۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بهره وران کشاورزی در استان پرداخت شده است.

محمدتقی قزل سفلی در گفتگو با خبرنگار بازار به بیان اینکه سال قبل ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برای خرید هزار و ۹۹۴ دستگاه ماشین آلات کشاورزی پرداخت شده است، افزود: در سال در مجموع بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه های مختلف پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش زراعت، دام و طیور، شیلات و آبزیان، باغداری، صنایع تبدیلی از جمله بخش هایی بود که سال قبل در آن حوزه تسهیلات داده شده است، افزود: این استان سال قبل رتبه دوم پرداخت تسهیلات را در کشور کسب کرده است.

وی با اظهار اینکه پارسال ۸۸ هزار کشاورز استان تسهیلات دریافت کردند، یادآور شد: از مجموع تسهیلات پرداختی ۹۸۳ میلیارد تومان در بخش صنایع تبیدلی کشاورزی، ۱۷۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.

قزل سفلی یادآور شد: تسهیلات خوداشتغالی روستایی و عشایری سال قبل به هزار و ۴۲۴ نفر از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی پرداخت شده است.

رئیس بانک کشاورزی مازندران عنوان کرد: برای توسعه مکانیزسیون و طرح های کشاورزی بانک کشاورزی از متقاضیان حمایت های لازم به عمل خواهد آورد.

کد خبر: ۱۲٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha