۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
استقبال شهروندان اصفهانی از خرید تلفنی از بازارهای کوثر/راه اندازی اپلیکیشن خرید
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان:

استقبال شهروندان اصفهانی از خرید تلفنی از بازارهای کوثر/راه اندازی اپلیکیشن خرید

اصفهان- مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: فعال شدن سامانه درخواست غیرحضوری ۳۵۵۳ و ثبت سفارشات از بازارهای روز کوثر به صورت تلفنی مورد استقبال شهروندان در کلانشهر اصفهان واقع شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مجیری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعال شدن سامانه خرید غیرحضوری از بازارهای روز کوثر در ایام نوروز ۹۹ اظهار داشت: فعال شدن سامانه درخواست غیرحضوری ۳۵۵۳ و ثبت سفارشات از بازارهای روز کوثر به صورت تلفنی مورد استقبال شهروندان در کلانشهر اصفهان واقع شد.

وی افزود: روزانه تماس های ورودی برای خرید غیرحضوری بالغ بر هزار و ۳۰۰ تماس است و همین ما را مصمم کرد تا در آینده نزدیک اپلیکیشن و سایت بازارهای کوثر را راه اندازی کنیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان بیان داشت: با توجه به اهمیت دولت الکترونیک و استقبال شهروندان از خرید غیرحضوری، کالاهای مورد نیاز متقاضیان پس از ثبت سفارشات از طریق پیک موتوری درِ منزل تحویل و هزینه آن نیز همزمان با تحویل تسویه می شود.

وی گفت: برای ارائه تسهیلات به کادر درمانی و بهداشتی که با بیماران مبتلا به کرونا درگیر هستند سازمان ساماندهی مشاغل شهری مایحتاج آنها را در چندین قسط تسهیل کرده است.

کد خبر: ۱۲٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha