۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
خرید کشمش ارزان ملایر از کارخانه کشمش کریمی

خرید کشمش ارزان ملایر از کارخانه کشمش کریمی

بسیاری از شهرهای ایران از جمله اصفهان، تهران، شیراز و ملایر در زمینه‌ی تولید کشمش و عرضه‌ی آن در بازار داخلی و خارجی فعالیت گسترده‌ای دارند.

به گزارش بازار، بسیاری از شهرهای ایران از جمله اصفهان، تهران، شیراز و ملایر در زمینه‌ی تولید کشمش و عرضه‌ی آن در بازار داخلی و خارجی فعالیت گسترده‌ای دارند. کارخانه کشمش کریمی واقع در شهر ملایر یکی از کارخانه‌جات فعالی است که توانسته در حوزه‌ی فروش کشمش ارزان ملایر از بسیاری از رقبای خود پیشی گرفته و با عرضه‌ی مستقیم و اینترنتی محصولات متفاوت خود زمینه‌ی فروش بیشتر و دسترسی راحت‌تر مردم به محصولات متنوع خود را فراهم آورد. این کارخانه سعی نموده تا در کنار فعالیت‌هایی که در زمینه‌ی صادرات انجام می‌دهد، نبض بازار داخلی را نیز در دست گرفته و تهیه کشمش ارزان ملایر را برای هموطنان و فروشندگان کشمش با شرایطی آسان‌تر فراهم آورد. اما خرید موفقیت‌آمیز کشمش‌های متفاوت این کارخانه نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرز تهیه و ویژگی منحصر به فرد آن‌ها و البته خواصی که برای مصرف‌کنندگان در پی دارند، می‌باشد.

خرید کشمش ارزان ملایر از کارخانه کشمش کریمی

انواع کشمش ملایر

همانطور که می‌دانید کشمش‌ها معمولاً در انواع متفاوتی در بازار موجود بوده و هر یک از ویژگی ظاهری و خواص منحصر به فردی بهرمند می‌باشند. کشمش ارزان ملایر نیز معمولاً به چند دسته تقسیم می‌شود و شامل یک نوع خاص از محصولات نمی‌باشد.

  • کشمش‌های تیزابی یا قلمی ملایر

کشمش‌های تیزابی معمولاً دارای سطح نیمه براق تا چربی هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را از سایر کشمش‌ها مشخص نمود. رنگ این نوع کشمش ملایر زرد یا قهوه‌ای روشن و به صورت دانه‌دار و بی‌دانه بوده که به تشخیص آن از دیگر کشمش‌ها کمک مؤثری خواهد نمود.

منظور از تیزابی بودن کشمش چیست

تیزاب به فرایندی که در خشک کردن میوه‌جات اعم از انگورها به کار می‌رود اطلاق می‌شود. در حقیقت تیزاب روشی صنعتی است که برای کوتاه کردن فرآیند خشک شدن میوه‌جات به جای روش‌های سنتی که معمولاً بسیار زمان بر بودند و کیفیت ظاهری خشکبار را نیز پایین می‌آوردند به کار می‌رود. در طی مراحل خشک شدن به روش صنعتی محلول تیزاب همراه با ضدعفونی‌کننده و کاتالیزگر در کنار کشمش ارزان ملایر قرار گرفته و آن‌ها را با کیفیت‌های متفاوتی خشک می‌کند.

خرید کشمش‌های درجه یک و دو تیزاب

همانطورکه در بالا اشاره کردیم کشمش تیزابی به دو نوع کشمش تیزابی درجه یک و کشمش تیزابی درجه دو تولید می شود. همانطور که در بخش قبل نیز عرض شد کشمش‌های تیزاب در کیفیت‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند که این موضوع سبب شده تا برخی از این محصولات که در کیفیت ظاهری و طعم بهتری هستند در دسته‌ی محصولات درجه یک و با قیمت بالاتر و محصولات دیگری که به نسبت نوع اول کیفیت پایین‌تری دارند با قیمت پایین‌تر و با صرفه‌تری به متقاضیان عرضه شوند. خوب است بدانید که خرید هر کیفیت و یا درجه از کشمش ارزان ملایر، می‌تواند به جهت عملکرد خاصی مانند پختن غذا یا به عنوان میان وعده و در کنار چای و... مورد استفاده قرار بگیرد و در تمامی امور نیازی به خرید کشمش‌های درجه یک نیست.

قیمت کشمش تیزاب

قیمت این کشمش ارزان ملایر به نسبت درجه‌ی کیفیت آن متفاوت بوده و ممکن است در کارخانه‌جات متفاوت بسته به نوع فرآیندی که در تولید آن به کار می‌گیرند با یکدیگر متفاوت باشند. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای اطلاع از قیمت دقیق این کشمش‌ها با مراکز عرضه‌کننده آن تماس حاصل نموده و پس از مقایسه‌ی کیفیت و قیمت، به خرید کشمش‌های تیزاب باکیفیت و مقرون به صرفه بپردازید.

  • کشمش‌های گلدن ملایر

از دیگر محصولات کارخانه کشمش کریمی میتوان به کشمش گلدن اشاره نمود. یکی دیگر از انواع کشمش ارزان ملایر که در کارخانه کریمی به تولید عرضه‌ی مستقیم آن پرداخته می‌شود، کشمش‌های گلدن می‌باشند. کشمش گلدن به نام کشمش طلایی نیز معروف بوده و در دونوع قلمی و پلویی به فروش می‌رود. این کشمش‌ها از انگورهای بی‌دانه‌ای که از طریق دود گوگرد خشک شده‌اند، درست می‌شود. کشمش‌های گلدن عموماً رنگ زرد یا قهوه‌ای روشن دارند و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود در تقویت و استحکام استخوان‌ها و تقویت دندان‌ها و همچنین کاهش چربی، دفع سموم بدن و تأمین انرژی کاربرد دارند.

خرید کشمش ارزان ملایر از کارخانه کشمش کریمی

قیمت کشمش‌های گلدن

قیمت کشمش‌های گلدن در کارخانه کریمی بسته به کیفیت محصولات متفاوت بوده و قاعدتاً برای تهیه کیفیت درجه‌ی یک آن به نسبت سایر محصولات می‌بایست مبالغ بالاتری را پرداخت نمود. همچنین این قیمت در خرید بسته‌بندی و فله‌ای محصول متفاوت می‌باشد. اما در هر صورت چه در خرید عمده و چه در خرید خرد کشمش ارزان ملایر، می‌توانید از قیمت با صرفه محصولات کریمی اطمینان خاطر داشته باشید؛ چراکه این مرکز با عرضه‌ی مستقیم محصولات خود و حذف واسطه‌های موجود در بازار داخلی این امکان را به وجود آورده که محصولاتی با قیمت مناسب به دست مشتریان و مصرف‌کننندگان برسند.

صادرات کشمش گلدن، کشمش تیزابی، کشمش زرد عسگری از ملایر به روسیه، عراق، دبی، چین از کشمش کریمی با قیمت فوق العاده و تضمین کیفیت. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۸۳۵۲۷۹۰۲ در تماس باشید.

صادرات انواع کشمش‌ از ملایر

همانطور که عرض نمودیم کشور ایران نقش گسترده‌ای را در صادرات کشمش به دیگر کشورها ایفا می‌کند. کارخانه کریمی نیز توانسته در طول سال‌های فعالیت خود همکاری موثری در صادرات انواع کشمش‌ به عراق، دوبی، روسیه داشته باشد. به طوری‌که در حال حاضر بخشی از خدمات خود را به صادرات این محصولات و ایجاد همکاری با صادرکنندگان کشمش‌ اختصاص داده است.

آیا صادرات کشمش‌ها به کشورهای دیگر رونق دارد؟

امروزه با بررسی خواص کشمش‌ محققان متوجه تأثیرات فوق‌العاده این میوه در جلوگیری از حمله قلبی و سکته و عملکرد بهتر دستگاه گوارش و کاهش فشارخون و درمان عفونت‌ها و محافظت از استخوان‌ها و... شده‌اند. از این‌رو خرید کشمش در برخی از کشورهای جهان رونق خاصی داشته و می‌توان با ایجاد یک بسته‌بندی مناسب جهت فروش و صادرات این محصولات، پررونق‌تر از قبل در این زمینه فعالیت نمود.

خرید کشمش‌های کارخانه کریمی از سراسر کشور

خرید کشمش ارزان ملایر از کارخانه کشمش کریمی

جهت دسترسی به کشمش ارزان ملایر کارخانه کریمی چه به صورت عمده و چه خرد نیازی به مراجعه مستقیم به کارخانه نبوده و می‌توان تنها با استفاده از وبسایت این کارخانه به سفارش محصولات دلخواه خود پرداخت. به این ترتیب امکان خرید از سراسر ایران حاصل شده و محدودیت مسافتی و زمانی وجود نخواهد داشت. پس فرقی نمی‌کند که از کجای ایران قصد خرید این کشمش‌ها را دارید در هر صورت کارخانه کریمی در زمینه‌ی صادرات و مشاوره تلفنی و البته خرید عمده و خرد محصولات در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

خرید کشمش ارزان ملایر، کشمش تیزابی درجه یک و دو، کشمش گلدن (کشمش طلایی) از کارخانه کشمش کریمی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب. برای خرید انواع کشمش و صادرات کشمش به سایت کشمش کریمی به نشانی https://karimiraisins.com/ مراجعه نمایید.

جهت ارتباط با کارخانه کریمی و آشنایی با محصولات متفاوت این کارخانه از جمله گلدن، مویز، کشمش آفتابی، کشمش سبز، کشمش ارزان ملایر و... می‌توانید از آدرس اینترنتی karimiraisins.com استفاده نمایید. با ورود به وبسایت کارخانه کریمی می‌توانید از میزان صادرات این کارخانه و میزان فروش آن در سال آشنا شده و از نظرهای ارائه شده توسط مشتریان برای اطمینان بیشتر در جهت خرید از این کارخانه استفاده نمایید.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حامد مرادی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      1 0
      واقعا ملایر بهترین کشمش رو داره و من قبلا از کشمش کریمی ملایر خرید داشتم فوق العاده بود