۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
راه اندازی مجموعه نمایشگاهی و استفاده از ظرفیت فرودگاه پیام برای توسعه صادرات البرز
استاندار البرز خبر داد؛

راه اندازی مجموعه نمایشگاهی و استفاده از ظرفیت فرودگاه پیام برای توسعه صادرات البرز

کرج- استاندار البرز گفت: با دیدگاه توسعه صادرات، مجموعه نمایشگاهی استان را راه اندازی و فرودگاه پیام را با تمام ظرفیت برای صادرات فعال می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه سرسختانه حامی تولید، صادرات و اشتغالزایی در البرز هستم، گفت: با جدیت پیگیر حل مشکلات تولید و صنعت هستم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از گذشت دو ماه از مسئولیتم در البرز حدود ۱۲ جلسه اقتصادی تشکیل دادیم، افزود: این نشست های تخصصی با حوزه های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی، تجارت و غیره برگزار شده است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه اکنون در البرز بستر و شرایط برای سرمایه گذاران و تجار فراهم است، گفت: در واقع فرش قرمز برای حضورشان پهن کرده ایم و از آنها استقبال می کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه درصدد هستیم فرودگاه پیام البرز را با تمام ظرفیت برای صادرات فعال کنیم، افزود: اکنون با اراده و انگیزه ای که در تمامی مجموعه های استان شکل گرفته بدنبال رشد و شکوفایی تولید و صادرات استان، بیش از گذشته وارد عمل شویم.

استاندار البرز گفت: برای درآمدزایی و ایجاد ارز آوری و افزایش اشتغال در کشور به صورت ویژه ای برنامه ریزی داریم.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص توسعه صادرات استان، افزود: با مسئولان اقتصادی کشور نشست هایی داشته و برای حل مشکلات و تقویت صادرات چاره اندیشی کردیم.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha