۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
هشدار منتخب مردم اراک در خصوص پیامدهای اقتصادی کرونا در این استان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

هشدار منتخب مردم اراک در خصوص پیامدهای اقتصادی کرونا در این استان

اراک- منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیامدهای اقتصادی کرونا در این استان هشدار داد و بودجه تخصیصی دولت به این استان را کافی ندانست.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار بازار از بودجه استان مرکزی در مقابله با ویروس کرونا انتقاد کرد و افزود: متاسفانه تنها به مردم توصیه می شود، که در خانه بمانند و شرایط اقتصادی آن ها مورد توجه قرار نمی گیرد، در حالی که دولت باید در این شرایط به جیب مردم کمک کند.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به مقایسه بودجه استان مرکزی و استان قم برای مقابله با کرونا پرداخت و گفت: استان مرکزی نزدیک استان قم است و شرایط خاص اقتصادی، صنعتی و تردد در این استان وجود دارد، اما بودجه استان مرکزی برای مقابله با کرونا یک دهم استان قم و تنها ده میلیارد تومان است.

وی به مشکلات مالی و اقتصادی اصناف و واحدهای صنعتی اشاره و اضافه کرد: باید فکری برای هزینه های مردم، به ویژه اصناف، واحدهای تولیدی و دیگر اقشار بکنیم، چرا که اقشار بسیاری از مردم به ویژه اصناف و تولیدکنندگان آسیب پذیر هستند.

آصفری اقدامات حمایتی فعلی را کافی ندانست و گفت: بسیاری از اصناف، دستفروشان و یا کارگران روزمزد تحت پوشش بیمه های حمایتی نیستند و باید از آن ها حمایت شود.

وی خواستار ایفای نقش بهتر و مفیدتر توسط نهادهای قانونی و قانونگذاری در مساله کرونا شد و گفت: باید پیوست های اقتصادی بهتری برای حمایت از اقتصاد در خصوص بحران کرونا داشته باشیم.

کد خبر: ۱۲٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha