۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
 سرمایه گذاری شرکت ها در زمینه ایجاد سردخانه زیر صفر در زنجان ضروری است
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان:

سرمایه گذاری شرکت ها در زمینه ایجاد سردخانه زیر صفر در زنجان ضروری است

زنجان-سالک،رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم سرمایه گذاری شرکت ها در زمینه ایجاد سردخانه زیر صفر درزنجان و اطلاع رسانی به موقع بخش نامه ها از سوی وزارت خانه ها و سازمان ها تاکید کرد. 

وحید سالک در کفتگو با خبرنگار بازار بر اطلاع رسانی به موقع از سوی نهادها و وزارت خانه های ذی ربط تاکید کرد و گفت: این مهم درخواست جدی فعالان اقتصادی به ویژه در بحث صادراتی در استان زنجان است.

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی لازم از سوی جهاد کشاورزی استان به کشاورزان برای کشت مطابق با استانداردها از جمله وظایفی است که این سازمان و سازمان های وابسته باید به آن ویژه توجه کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان گفت: دولت باید در همه زمینه ها ،مسئولیت خود در قبال وظایفش نسبت به فعالان اقتصادی را بر عهده بگیرد.

سالک تاکید کرد: متاسفانه شبکه توزیع و فروش کود در کشور به درستی عمل نمی کند و هیچ نظارتی بر روند و استفاده آن صورت نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه بازگشت محصولات به فعالان اقتصادی به تجارت و صادرات کشور ضربه وارد می کند،ابراز داشت: نظارت بر سموم و کودها موضوع اصلی و حلقه مفقوده در این زمینه است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در خصوص توزیع سموم باید از ابتدای امر نظارت به صورت جدی باشد،تاکید کرد: هیچ اغماضی حتی به صادر کننده وارد نشود و استانداردها رعایت شود.

سالک بر لزوم سرمایه گذاری شرکت ها در زمینه ایجاد سردخانه زیر صفر در استان و اطلاع رسانی به موقع بخش نامه ها از سوی وزارت خانه ها و سازمان ها تاکید کرد.

کد خبر: ۱۲۷٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha