۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
ریزش ۴۱۴۳ واحدی شاخص کل در پایان معاملات دوشنبه

ریزش ۴۱۴۳ واحدی شاخص کل در پایان معاملات دوشنبه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۴۱۴۳.۰۱ به کانال ۵۶۹,۷۶۱.۲۲ رسید.

وحید بلالی؛ خبرگزاری بازار_ شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۴۱۴۳.۰۱ به کانال ۵۶۹,۷۶۱.۲۲ رسید، شاخص کل در پایان معاملات ریزش ۰.۷۲ درصدی را تجربه کرد، شاخص کل قیمت هم وزن اما رشد ۰.۳۴ درصدی را به نام خود ثبت کرد، شاخص آزاد شناور ریزش ۰.۳۳ درصدی و شاخص بازار اول ریزش ۱.۰۴ درصدی و شاخص بازار دوم ریزش ۰.۲۵ درصدی را تجربه کرد.

نمادهای وبملت، فارس، رمپنا، کگل، ومعادن، فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشته و نماد همراه نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشت، نمادهای وتجارت، غگل، شپنا، ومعادن، فملی، فولاد پربیننده ترین نمادهای بورسی بودند.

معاملات خرد سهام امروز به ۹ هزار میلیارد تومان رسیده و ۵۴۸ میلیارد تومان خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بود، ارزش صف خرید کل نمادها در پایان معاملات به عدد ۲۹۳۰ میلیارد تومان رسیده و ارزش صف فروش نیز ۱۷۵ میلیارد تومان بود.

در پایان معاملات امروز شاخص ۳۰ شرکت بزرگ سقوط ۱.۶۷ درصدی را تجربه کرد تا بیشترین ریزش مختص بزرگان بورسی باشد، شاخص ۵۰ شرکت فعالتر نیز ۱.۰۱ درصد و شاخص صنعت نیز ۰.۷۴ درصد ریزش داشته است.  

شاخص کل فرابورس نیز اما رشد ۰.۵۵ درصدی را تجربه کرد، نمادهای شگویا، دماوند، ذوب، فرابورس و بجهرم توانستند بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای بگذارند و نمادهای زاگرس و مادیرا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشتند، نمادهای ذوب، چکاپا، سمگا، قاسم، غشهداب، کرمان و سبزوا پربیننده های امروز فرابورس بودند.

در پایان معاملات امروز بورس ۱۹۲ نماد مثبت، ۱۳۹ منفی و ۲ نماد بدون تغییر ماندند، در فرابورس نیز ۱۷۲ نماد مثبت، ۶ نماد بدون تغییر و ۱۱۸ نماد در محدوده منفی بودند.

کد خبر: ۱۲٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha