۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
عرضه گوشی تاشو Honor Magic V شرکت آنر به بازار در ماه ژانویه
تازه های فناوری؛

عرضه گوشی تاشو Honor Magic V شرکت آنر به بازار در ماه ژانویه

خبرهای منتشر شده غیر رسمی حاکی از آن است که گوشی جدید تاشو شرکت آنر به نام Honor Magic V در ماه ژانویه به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار، با آغاز سال جدید میلادی، خبرهای متعددی از دنیای گوشیهای جدید تلفن همراه به گوش میرسد که از جمله می توان به خبر عرضه گوشی جدید شرکت آنر به نام Honor Magic V اشاره کرد.

بر اساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، گوشی هوشمند تاشو جدید شرکت آنر از چیپست رده بالای Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ بهره می برد که می توان این گوشی را با توجه به مشخصات فنی مذکرو برای آن، از جمله بزرگان تاشوی هوشمند جهان دانست.

چند روز پیش نیز نخستین مشخصات فنی این گوشی منتشر شد که نشان می دهد Honor Magic V احتمالاً اولین تلفن تاشوی هوشمند با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

صفحه نمایش، دوربین و نرم افزار
ما هم اکنون جزئیاتی در مورد صفحه نمایش این محصول جدید آنر در اختیار داریم که ظاهرا دارای فرکانس ۱۲۰ هرتز و ۹۰ هرتز است. به نظر می رسد که صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی صفحه نمایش خارجی (زمانی که گوشی بسته است) و صفحه نمایش ۹۰ هرتز بزرگتر و داخلی خواهد بود.

ظاهراً یک سوراخ پانچ در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داخلی قرار دارد و در مورد دوربین اصلی نیز گفته می‌شود که توسط یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی کنترل می‌شود، در حالی که شارژ ۶۶ واتی نیز برای شارژ کردن این گوشی تاشو طراحی شده است.

این گوشی همچنین مجهز به اندروید ۱۲ است که ظاهرا قرار است در فاز نخست، در بازار چین عرضه شده و فعلا خبری از تصمیم آنر برای عرضه این مدل در بازارهای جهانی در دسترس نیست.

سال گذشته نیز شاهد عرضه گلکسی «زد فولد »۳ و «گلکسی زد فلیپ ۳» توسط سامسونگ بودیم و هم اکنون شرکت های موتورولا و هوآوی نیز عرضه این مدل جدید گوشی های هشومند را به بازار آغاز نموده اند.

کد خبر: ۱۲۷٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha